י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סאגת הפינוי מבלפור

נחשף: מה אמרה שרה נתניהו לנשיא הרצוג בטקס הרשמי

כחלק מטקס השבעת הנשיא האחד עשר של המדינה, יצחק בוז'י הרצוג, ישבו להם שבעת סמלי השלטון על שולחן אחד. זה לצד זה ישבו בנט ונתניהו מול הרצוג ויו"ר הכנסת יחד עם רעיותיהם, ורעייתו של נתניהו העניקה הצצה לסאגת הפינוי מבלפור

נחשף: מה אמרה שרה נתניהו לנשיא הרצוג בטקס הרשמי
הכניסה למעון ראש הממשלה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחת מתופעות הלוואי של הבחירות האחרונות, התוצאות המורכבות, והרכבת הממשלה הדרמטית, בה הודח בנימין נתניהו על ידי ראש לשכתו לשעבר יו"ר ימינה נפתלי בנט, הייתה סאגת פינוי מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בבירה, סאגה שהחזירה את המפגינים למרות ניצחונם והשגת מטרתם.

כחלק ממהלך טקסי השבעת הנשיא האחד עשר של המדינה, יצחק בוז'י הרצוג ישבו להם שבעת סמלי השלטון על שולחן אחד, זה לצד זה ישבו בנט ונתניהו מול הרצוג ויו"ר הכנסת יחד עם רעיותיהם, ורעייתו של נתניהו העניקה הצצה לסאגת הפינוי מבלפור.

על פי הדיווח ב'וואלה' הגברת שרה נתניהו נקלטה במצלמות כמתאוננת בפני הנשיא החדש ששאל לשלומה והיא מצידה השיבה כי היא "פצועה מהאריזות ומהלחץ".

כזכור, בתחילת השבוע שעבר לאחר סאגה ארוכה, עזבו באישון ליל יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובני משפחתו את מעון רה"מ הממוקם ברחוב סמולנסקין פינת רחוב בלפור בירושלים. אחרי שבשבועות שקדמו לכך היו עסוקים בני המשפחה באריזת חפציהם לאחר 12 שנות מגורים במקום.

במהלך השבת ההיא המתינו עשרות מפגינים שהשתתפו במחאות בשנה האחרונה בניסיון אחרון לחגוג את העזיבה של ראש הממשלה. אלא, שבני המשפחה עזבו ככל הנראה בחשאי מבלי להעניק למפגינים 'תמונת ניצחון'. יחד עם זאת, מתנועת 'קריים מיניסטר' נמסר בתגובה לעזיבה החשאית של משפחת נתניהו את המעון: "הנאשם ומשפחתו ברחו כאחרוני הגנבים בלילה. מי ששיווק את עצמו שנים כמנהיג חזק, ייזכר לעד כמי שברח כמו שפן, חסר כל פאסון, ולא בחל באף טריק ושטיק כדי להימלט מתיעוד ירידתו מהבמה."

יצוין כי בני המשפחה עברו תחילה לביתם ביישוב קיסריה עד להשלמת ההכנות בבית המשפחה ברחוב עזה בירושלים, שם הם צפויים להתגורר.

יצחק בוזי הרצוג שרה נתניהו בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד