י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"פחות ופחות רלוונטי"

גנץ ראש הממשלה? "אם הוא ירצה - הוא יהיה"

לאחר שיו"ר 'כחול לבן' הכחיש שהוא לא מרוצה מהממשלה, בכיר 'הליכוד' מיקי זוהר אומר כי אם הראשון לא רלוונטי כעת בממשלה: "מיום ליום שהממשלה הזו שורדת, הוא הרבה פחות רלוונטי | בנוסף טען שגנץ יוכל להיות רה"מ: "אם הוא ירצה להיות ראש ממשלה, הוא יהיה"

גנץ ראש הממשלה? "אם הוא ירצה - הוא יהיה"
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ברקע המשבר בקואליציה סביב עליית היהודים להר-הבית, היום (שני) בכיר ב'ליכוד' הציע לגנץ לעזוב את הממשלה הקיימת, וטען שהוא יוכל להיות ראש ממשלת ישראל.

בעקבות הדיווחים שיו"ר 'כחול לבן' לא מרוצה מקיומה של הממשלה, ולמרות שהראשון הכחיש וטען שהוא שמח שהיא קמה, בכיר 'הליכוד' מיקי זוהר פיתה את גנץ, ואמר שהוא יכול להיות ראש ממשלה, וכי כעת הוא לא רלוונטי.

"בני גנץ כרגע נמצא במצב שהוא הפוך להיות פחות ופחות רלוונטי", אמר ב'ערוץ הכנסת'. "ממצב שהוא היה אמור להיות ראש ממשלת ישראל, מיום ליום שהממשלה הזו שורדת, הוא הרבה פחות רלוונטי".

"מתי הוא יהפוך להיות רלוונטי? כשהוא יהפוך להיות ראש ממשלת ישראל. אם בני גנץ ירצה להיות ראש ממשלה - הוא יהיה ראש ממשלה", הוסיף זוהר.

בסוף השבוע שעבר, יו"ר 'כחול לבן' התייחס לדיווחים כי יו"ר האופוזיציה מחזר פוליטית אחריו, ואמר כי כעת ההצעות לשיתוף פעולה עם יו"ר 'הליכוד' לא רלוונטיות, וטען שהוא מרוצה מהקמת ממשלת השינוי, למרות הדיווחים על אכזבתו. בנוסף, התייחס למצב בלבנון ולנושא האיראני.

"אני שמח שיש ממשלת שינוי וחושב שהיא לומדת לתפקד בסדר", התייחס ב'חדשות 12' לדיווח על חיזורו של נתניהו אחריו, כדי שיוכל לשתף עמו פעולה. "יש אתגרים, אך כל עוד שנוכל להשפיע לחיוב נעשה זאת".

"זה לא רלוונטי. אני מחויב לממשלת השינוי, מחויב שהיא תפרח ותעשה טוב למדינת ישראל - בשבילי זה הכי חשוב", הוסיף יו"ר 'כחול לבן' בעניין שיתוף פעולה עם יו"ר האופוזיציה.

יחד עם זאת, הוא אמר: "הקמתי את ממשלת השינוי הזו ואאפשר לה להתקיים ככל שאוכל בשני תנאים: האחד, שהאינטרסים של מדינת ישראל הם אלה שיהיו במרכז; השני, שיהיה כבוד פוליטי לכל השחקנים סביב השולחן".

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד הגיב: ‏"השר ‎גנץ הרבה יותר מדי אינטליגנטי בשביל להאמין עוד פעם לנתניהו אחרי שהוא רימה אותו באופן כ"כ בוטה בסיבוב הקודם. לא חושב שיש סיכוי שהוא ילך".

בני גנץ מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד