ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
המנכ"ל פרסם סרטון

חברת הגלידות פנתה לישראלים: "אל תפסיקו לקנות מאיתנו"

אחרי שחברת הגלידות העולמית בן & ג'ריס הודיעה כי תפסיק לשווק את מוצריה בשטחים, החברה בישראל מודיעה שהיא מתנגדת להחרים את יו"ש, וקוראת להמשיך לקנות את המוצרים שלה: ‏"קוראים לישראלים להמשיך לקנות את התוצרת הישראלית" | בכנסת משבחים: "מגיע להם שאפו"

חברת הגלידות פנתה לישראלים: "אל תפסיקו לקנות מאיתנו"
גלידות של בן & גריס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות אחרי שחברת בן & ג'ריס העולמית הצהירה שתפסיק למכור את מוצריה ביהודה ושומרון, הערב (שני) חברת 'בן & ג'ריס ישראל' קוראת להמשיך לקנות ממנה, כיוון שהיא מתנגדת לצעד של החברה העולמית.

"‏אנחנו ממשיכים למכור בכל ישראל!", פרסמו בחברת הגלידות הישראלית. "בן אנד ג'ריס העולמית החליטו שלא לחדש את ההסכם עם בן אנד ג'ריס ישראל בעוד כשנה וחצי לאור סירובנו לדרישתם להפסיק למכור בכל רחבי ישראל".

"זוהי פעולה חסרת תקדים מצד יוניליוור, הבעלים של בן אנד ג'ריס העולמית. גלידה היא לא חלק מהפוליטיקה. אנו קוראים לישראלים להמשיך לקנות את התוצרת הישראלית המפרנסת מאות עובדים באזור הדרום", הוסיפו.

מנכ"ל החברה אבי זינגר צייץ ברשת הטוויטר וביקש: "‏שתפו! אנחנו ממשיכים למכור בכל ישראל, ולא ניכנע ללחץ ולחרם של יוניליוור ובן אנד ג'ריס העולמית. גלידה היא לא חלק מהפוליטיקה. אנו קוראים לישראלים להמשיך לקנות את התוצרת הישראלית המפרנסת מאות עובדים באיזור הדרום" כך זינגר.

גם חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' הסביר מדוע להמשיך לקנות מהרשת בישראל: "אל תפסיקו לצרוך גלידת בן אנד ג'ריז, כל זמן שבן אנד ג'ריז ישראל מחזיקה במותג. מגיע להם שאפו על ההתעקשות שלא להחרים את יהודה ושומרון".

"הבעלים של בן אנד ג'ריז העולמי הם חברת יוניליוור", הזכיר חבר הכנסת רוטמן. "הם הבעלים של מותגים רבים בישראל, ובהם תלמה, שטראוס, בייגל בייגל ואחרים".

גולשים רבים בטוויטר הגיבו לציוץ של חברת 'בן אנד ג'ריס' העולמית. אחת המגיבות פרסמה תמונה של קופסאות גלידה בפח.

ערן סיקורל, עורך חדשות החוץ של רשת ב' כתב: "בחירה יפה של הרקע (הירוק) בהודעה לעיתונות, זה בטוח מזכיר לי את דגל ארגון הטרור של חמאס".

גולש נוסף כתב, "לא אהבתי את הגלידה שלכם בכל מקרה, וגם זה מאד יקר". גולש נוסף מארה"ב כתב, "אני כבר לא אקנה את הגלידה שלכם, ולמען האמת קניתי הרבה ממנה. ביי".

בעלים של רשת צרכניות בניו יורק כתב: "אחר הצהריים אנו מקיימים ישיבת דירקטוריון לדיון על סיום מכירות הגלידה ברשת הסופרמרקטים שלנו".

גולש נוסף עקץ את החברה: "רק כדי לאשר, המשמעות היא שפלסטינים לא יוכלו לקנות את בן וג'ריס, זה יהיה בחנויות הישראליות בלבד".

בן & ג'ריס יוניליוור חרם על ישראל יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד