י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת ישיבת המועצה

הסערה בבית שמש: כלל החצרות נותנות גב לנציגים המפוטרים

פרסום ראשון: מועצת הקהילות של אגודת ישראל בבית שמש התכנסה הערב והביעה תמיכה בנציגים המפוטרים לקראת ישיבת המועצה המיוחדת שתתקיים מחר בבניין העירייה | במקביל, ראש העיר עליזה בלוך מנסה עדיין למנוע את קיום הישיבה • כל הפרטים על הסערה בעיר 

הסערה בבית שמש: כלל החצרות נותנות גב לנציגים המפוטרים
ישיבת מועצת הקהילות הערב בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

בית שמש עודנה סוערת מההליך התמוה לכאורה של ראש העיר עליזה בלוך, שפיטרה את נציגי אגודת ישראל, דגל התורה, הליכוד והבית היהודי מהקואליציה העירונית עקב ויכוח על הקצאת מבנים ניידים למוסדות החינוך בעיר וסיבות נוספות.

כזכור, חברי המועצה שפוטרו מהקואליציה ומהווים רוב בקרב חברי המועצה, דרשו לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין ובה להעביר החלטות לטובת העיר, כדי ששנת הלימודים תחל באופן הראוי.

כנדרש בחוק נשלחו חתימות החברים לראש העיר ולגורמים הרלוונטיים, כשהישיבה המדוברת זומנה למחר (שלישי) ובמקביל, ראש העיר עושה כל שביכולתה כדי לנסות ולמנוע את הישיבה, כולל פניה דחופה ליועץ המשפטי של העירייה כדי שיוציא חוות דעת שתמנע מהנציגים לקבל את ההחלטות המדוברות.

הערב אנו מפרסמים ב'בחדרי חרדים' לראשונה כי לקראת ישיבת המועצה, נערכה אסיפת חיזוק מיוחדת של מועצת הקהילות לשלושת נציגי אגודת ישראל - סגן ראש העיר שמעון גולדברג, וחברי מועצת העיר ישעיה ויסמן ואברהם נחמן פרנקל.

באסיפה נכחו נציגי כל החצרות בעיר, ובהם נציגי בעלזא, ויז'ניץ, פינסק קרלין, מתמידים, רחמסטריווקא, נצח ישראל, זוועהיל, סטריקוב, לעלוב, ויז'ניץ ממונסי, ויז'ניץ מרכז, סערט ויז'ניץ, ברסלב, חב"ד, קהל חסידים, צאנז, סוכטשוב, סלאנים, סלונים, נדבורנה ירושלים, באיאן, טשערנוביל, ביאלא, שומרי אמונים, שאץ דרהוביטש, קאמרנא, קוסוב ויז'ניץ, באבוב, דז'יקוב ויז'ניץ, בוסטון ולעלוב ירושלים.

שלושת חברי המועצה נשאו דברים בזה אחר זה וביקרו בחריפות את המדיניות התמוהה של ראש העיר. כמו כן סקרו בפני המשתתפים את רשימת ההישגים המפוארת שהושגה במחצית הראשונה של הקדנציה.

הישיבה ננעלה בעידוד ובתמיכה מוחלטת של כלל החצרות בעיר בצעדיהם של הנציגים, תוך שהם מקבלים גיבוי מלא להמשיך במאבק לטובת תושבי העיר.

בית שמש מועצת הקהילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד