י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שברו חסכונות ובאו

"כבוד גדול": הנערים מהתפוצות חגגו את סיום המחנה בישראל

רגע לפני חזרתם ארצה, חגגו אמש חניכי תנועת הנוער הגדולה בתפוצות NCSY באירוע ענק בלייב פארק בראשון לציון | חניכה מקנדה: "כל כך שמחה שהתאפשר לי להגיע לארץ ולהתנדב למען הקהילה בישראל" | מנכ"ל OU: "הדבר הזה נותן להם המון השראה" | צפו

"כבוד גדול": הנערים מהתפוצות חגגו את סיום המחנה בישראל
אירוע הסיום צילום: באדיבות המצלם

כ-1600 חניכים מתנועת הנוער היהודית הגדולה בתפוצות NCSY, של ארגון ה - OU העולמי, חגגו אתמול (שני) בלייב פארק בראשון לציון את הקשר והחיבור שלהם למדינת ישראל.

האירוע כלל הפנינג ברביקיו ענק והופעה מרגשת של האמנים שלמה ואיתן כץ, והיווה אירוע השיא בשלושה שבועות של מחנות קיץ ברחבי הארץ, בהן התנדבו הנערים באזורים שונים בפריפריה, שיפצו מועדוני נוער ונהנו מפעילות חווייתיות ומגוון סיורים וטיולים בין אתרי מורשת היסטוריים.

באירוע השתתפו הרב הרשל שכטר ראש ישיבת Yeshiva University ופוסק ההלכה של ה-OU, הרב אבי ברמן מנכ"ל OU ישראל, הרב מיכה גרינלנד מנהל NCSY העולמית, דיוויד קטלר מנהל תכניות הקיץ של NCSY, מר מיצ׳ איידר - יו"ר הוועד המנהל של הOU-, הגברת אסתר ווליאמס - אחראית OU ישראל בוועד המנהל ואישי ציבור נוספים.

יעל קווין, חניכה מקנדה סיפרה הערב בהתרגשות כי "בהתחלה לא האמנתי שנצליח להגיע לישראל, הקורונה גנבה לנו שנה מהחיים והייתי בטוחה שגם השנה הזו תלך לנו לאיבוד, המחנה היווה הצלה עבורנו. אני כל כך שמחה שהתאפשר לי להגיע לארץ ולהתנדב למען הקהילה בישראל".

אירוע הסיום

"מדובר באלפי נערות ונערים שבאים עם המון אהבה לישראל", מסביר קובי זיאת מנהל מפעלים ארציים ב-OU ישראל. "לדוגמה, ישנה קבוצת חניכים מצפון קליפורניה ששמעו על הקשיים אותם עברו תושבי הדרום במהלך מבצע שומר החומות".

"שברו חסכונות, התרימו את הוריהם ואת בני הקהילה וכשהגיעו לארץ שיפצו במו ידיהם את מועדון הנוער של OU ישראל בקריית גת, כשאת החומרים לשיפוץ ואת כל הרהיטים החדשים, הם רכשו הנערים בכסף אותו הביאו עמם", סיפר.

"זה כבוד גדול וגאווה גדולה לחגוג עם עם ישראל ואלפי החניכים של NCSY הנמצאים פה במחנות הקיץ של ה-OU פה הערב בראשון לציון" אומר הרב מיכה גרינלנד מנהל NCSY העולמית. "במיוחד אחרי שנת הקורונה שעברנו שבפעם הראשונה מזה 50 שנה בקיץ 2020 נערי לא הגיעו בקיץ לארץ".

הרב אבי ברמן, מנכ"ל OU ישראל סיפר הערב בהתרגשות כי "אחרי סימני שאלה וחששות גדולים שנגעו לקיום האירוע בשל העלייה ברמת התחלואה בחודש האחרון, כל כך מרגש לראות איך כל ההכנות שעושים לאלפי בני הנוער שבאים יחד לארץ, הופכות מחזון למציאות בצורה מדהימה, כאשר כל בני הנוער מתקבצים יחדיו בפארק רעננה ונהנים מהאווירה ומההתחברות לעם ישראל".

"הדבר הזה נותן להם המון השראה ומחזק מאוד את הקשר והזיקה שלהם לעם ישראל ולמדינת ישראל כשהם חוזרים לארצות המוצא", הוסיף.

ארה"ב נערים ארץ ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד