י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד מיוחד

הבחורים מגיעים עם תשובות למעון הנופש של הרבי

'בחדרי חרדים' מציג גלריה עם תיעודים מסדר יומו של הרבי מסאטמר במעון הנופש בניו המפשייר; הרבי בלימוד לפנות בוקר בביתו, הרבי בדרכו לביתו אחרי תפילת שחרים עם הבחורים והאורחים, בנאות דשא, בתפילת מנחה, בשיעורי תורה בין מנחה למעריב, בתפילת מעריב ובסעודת סיום מסכת עם בחורי שיעור ד' בישיבה גדולה.

הבחורים מגיעים עם תשובות למעון הנופש של הרבי
האדמו"ר מסאטמר בנופש בניו המפשייר צילום: בחצרות

האדמו"ר מסאטמאר יצא לפני כחודש ממעונו בקרית יואל מונרו לעיר הנופש בטלהם שבניו העמפשייר.

'בחדרי חרדים' מציג גלריה עם תיעודים מסדר יומו של הרבי במעון הנופש; הרבי בלימוד לפנות בוקר בביתו, הרבי בדרכו לביתו אחרי תפילת שחרים עם הבחורים והאורחים, בנאות דשא, בתפילת מנחה, בשיעורי תורה בין מנחה למעריב, בתפילת מעריב ובסעודת סיום מסכת עם בחורי שיעור ד' בישיבה גדולה.

כזכור, לפני מספר שבועות דווח ב'בחדרי חרדים' כי האדמו"ר מסאטמר, טרם יציאתו למנוחה, הגיע להתפלל בהיכל הישיבה גדולה בקרית יואל עם הבחורים, ולאחר מכן מסר הרבי שיעור קצר לתלמידים במסכת שבועות, פרק כל הנשבעין, בסוגיה הנלמדת בהיכל הישיבה, והשאיר לבחורים קושיא מורכבת בסוגיה.

את התשובות לקושיה מעלים התלמידים על גבי הכתב, ומדי שבוע זוכים מספר תלמידים לנסוע למקום מושבו של הרבי בבטלהם, כדי לשבות את השבת בצל הרבי, ולהעביר לו את התשובות לקושיה שהשאיר בטרם נסע.

אל נסיעת האדמו"ר הצטרף גם הגאון רבי יעקב אלי' אונסדופר, רב קהל ראשית חכמה, שמשמש כחברותא של הרבי בימי הנופש בניו העמפשער.

 

 

 

סאטמר ניו המפשייר נופש קרית יואל מונרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד