י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
זו השנה שלכם

הניסים המופתיים שעומדים להתרחש בערב ט"ו באב

"והוא סגולה להיוושע בזיווגים הגונים בקרוב": בערב ט"ו באב, יום המסוגל לזיווגים, יעתירו עבורך לומדי "רינה של תורה" בראשות גדולי ישראל שליט"א על קברו המסוגל לישועה וזיווגים של התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א • התפילה הנודעת תקיים לאחר לימוד שעות רצופות שיוקדשו לישועת והצלחת הצריכים זיווג, פרנסה, בריאות וישועה בענייניהם

הניסים המופתיים שעומדים להתרחש בערב ט"ו באב
מעמד התפילה אשתקד צילום: יח"צ

השבוע יתקיים בס"ד מעמד התפילה המיוחד בציון הקדוש בעמוקה ביום המסוגל, ערב ט"ו באב. שנה לאחר שמאות שמות הוזכרו ונושעו, אל יום זה נושאים השנה עיניים של אלפי מצפי ישועה, הנערכים לסגולת הזמן והמקום לישועה והקמת בית נאמן בישראל. במרכזו של מעמד הרבים הנודע, תתקיים התפילה שהורה והנהיג רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, ואשר נושעו בה רבים.

לחצו כאן לשותפות במעמד המסוגל>>

בימים אלו כוחות המשטרה והביטחון נערכים להגעת ההמונים שיצטרפו יחד עם עמלי התורה העומדים לשפוך שיח בשם אלפי לבבות נשברים. כמקובל, כנהוג וכמוכח לישועת הרבים, התפילה הידועה המסוגלת לישועות מעל דרך הטבע, ובפרט בזמן הנודע כעת רצון למציאת זיווג והחשת ישועה למצפים בזכות התנא האלוקי רבי יונתן בן עוזיאל זיע"א, תתקיים לאחר סדר לימוד בתענית דיבור ע"י עמלי התורה של כוללי "רינה של תורה", לריבוי זכות ולהצלחת כל המוזכרים במעמד התפילה, שם שם בפרטות בציון הקדוש. לפני התיבה יעברו הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א, הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, וראש הכוללים הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א, כשליחי ציבור להמוני ישראל מבקשי הישועה.

הביקוש העצום להשתתפות בתפילה בתאריך זה הולך וגדל משנה לשנה, וכידוע דברים ברורים בגודל מעלת התפילה המיוחדת ובמעלת הזמן והמקום כתב מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א: "והוא סגולה להיוושע בזיווגים הגונים בקרוב". הדברים מוכחים לאחר שנים של מעמדות בהשתתפות אלפים ובאווירה מיוחדת של בקיעת שערי שמים. אף במקרים קשים של מעוכבי זיווג, המונים הקימו בחסדי שמים אלפי בתים נאמנים בישראל לאחר שבאה תחינתם בראשות גדולי ישראל שליט"א, לחלות פני מלך בזכות התורה, התפילה, הזמן והמקום המסוגל.

יצוין כי בשנה שעברה בעקבות מגבלות הקורונה, עלו רק חלק מן הלומדים לציון הקדוש באישור מצומצם של כוחות הביטחון, כאשר אלפים הצטרפו בשידור חי. אף השנה יתקיים שידור חי לאלו שאינם יכולים לעלות בעצמם ומבקשים לשפוך שיח בזמן מסוגל זה, יחד עם תפילת הרבים של עמלי התורה שיקדישו את הלימוד המיוחד לריבוי זכות המצפים ולהצלחתם.

מ"רינה של תורה" נמסר כי למען המצפים לישועה ולבם השבור הממתין כי תקדמנו ברכת טוב של ישועה ורחמים בנצרך עבורם הן בזיווגים, פרנסה, זש"ק, בריאות וכל צרכי ישראל הלחוצים בדחקם ומבקשים רחמים,

ניתן להעביר שמות לתפילה כאן >>>>>

ט"ו באב מעוכבי זיווג עמוקה רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד