י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
העתיד של הח"כ המורד

ח"כ שיקלי ויעקב ברדוגו בדרך למפלגה חדשה?

סקר מעניין שמופץ היום בוחן מספר אפשרויות עתידיות עבור הח"כ הפורש של ימינה עמיחי שיקלי. אחת האופציות שנבדקות היא מפלגה משותפות לשיקלי ולעיתונאי הימני יעקב ברדוגו

ח"כ שיקלי ויעקב ברדוגו בדרך למפלגה חדשה?
יעקב ברדוגו//עמיחי שיקלי צילום: פלאש90

עמיחי שיקלי הוא אולי חבר הכנסת המדובר ביותר בחודשים האחרונים בעקבות הצעד הדרמטי שנקט כשמרד במפלגתו 'ימינה' והתנגד לממשלת השינוי של יו"ר מפלגתו נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד לפיד. ב'ימינה' עדיין שוקלים כיצד לנהוג מול הח"כ העיקש ששם להם רגליים ואף הצביע נגד הארכת חוק האזרחות בתום לילה סוער במיוחד.

אחד הצעדים המשמעותיים ש'ימינה' יכולה להפעיל כנגד הח"כ המורד הוא הכרזה על שיקלי כפורש מה שיאסור עליו להתמודד במסגרת מפלגה קיימת בבחירות הבאות. צעד משמעותי שמגביל מאוד מרווח התמרון הפוליטי של ח"כ שיקלי.

היום (שלישי) מופץ סקר מעניין שבוחן את מידת הפופולריות של שיקלי באם הלה יקים מפלגה חדשה. אחת האופציות המעניינות במגוון התשובות האפשרויות שמעניק הסקר, היא מפלגה של שיקלי יחד עם איש התקשורת הימני-ביביסטי יעקב ברדוגו (גל"צ). ברדוגו, בדומה לשיקלי, מקורב מאוד ליו"ר האופוזיציה נתניהו ונבחנת האפשרות שהוא ירוץ יחד עם שיקלי במפלגה שאולי תגרוף מספר מנדטים בימין ותסייע לליכוד לחזור לשלטון.

ברדוגו עצמו מעורר סערה גדולה בתחנה הצבאית גלי צה"ל, תחנה שעד לפני מספר שנים הייתה בעלת קו שמאלי מובהק, אך מאז הגעתו של ברדוגו לגל"צ השתנו היוצרות ותכניתו מובילה את טבלאות הרייטינג של התחנה הצבאית בפער מול התכניות האחרות, מה שהוביל את שר הביטחון בני גנץ ללכת על צעד של סגירת התחנה, או לחילופין העברתה לבעלות מסחרית.

גלי צה"ל יעקב ברדוגו עמיחי שיקלי מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד