י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למרות ההתחייבות

נציג 'ימינה' בכנסת מצהיר: נבטל את גזירת ליברמן רק ל'סרוגים'

שבועיים ימים אחרי ששר האוצר אביגדור ליברמן הכריז על כוונתו לפגוע בכיסם של אלפי אברכים במה שמכונה 'גזירת המעונות', כעת מודיע חה"כ ניר אורבך מ'ימינה' כי בניגוד למה שהובטח, יפעל לביטול הגזרה רק מקהל מצביעיו אנשי הציונות הדתית ולא מציבור האברכים החרדי

נציג 'ימינה' בכנסת מצהיר: נבטל את גזירת ליברמן רק ל'סרוגים'
חרדים ודתיים בעצרת המיליון צילום: אלישמע סנדמן

שבועיים אחרי ששר האוצר שונא החרדים אביגדור ליברמן הודיע על גזירת המעונות שתפגע בכיס של אלפי האברכים בעיקר מהמגזר החרדי, חבר הכנסת ניר אורבך מסיעת ימינה אומר בגאווה כי יפעל לבטל את הגזירה עבור הציונות הדתית.

בראיון לאמיר אטינגר אמר היום (שלישי) חבר הכנסת אורבך: "אני איש ציונות דתית אני מנסה לדאוג לציונות הדתית. הייתי רוצה שהדברים יהיו בהידברות ולא בצורה של הנחתות, ברגע שיש קיצוץ אני אשמח להוציא כמה שיותר אנשים מהקיצוץ, אם אפשר להחריג את הציונות הדתית אז נעשה את זה".

חבר הכנסת אורבך הסביר בראיון לאתר 'סרוגים' כי יפעל דווקא לציבור הציונות הדתית למרות שבימינה התחייבו לפעול שלא לפגוע בציבור החרדי, "אני איש הציונות הדתית, זה הציבור ששלח אותי לכנסת ולו אני דואג", אמר.

ח"כ יעקב אשר בתגובה לדבריו של ניר אורבך ב'סרוגים' כי יפעל להחריג אברכים מהציונות הדתית מ'גזירת המעונות' אמר: "כשאנחנו היינו בקואליציה לא חשבנו מעולם לתעדף את לומדי התורה החרדים על פני לומדי התורה מהציונות הדתית. התורה היא אותה תורה, לומדיה יקרים כולם וילדיהם זכאים לאותן הטבות בדיוק. ידידי ניר אורבך, חזור בך מרעיון האפליה!".

אוריאל בוסו מסר: מדינת ישראל 2021!!! ‏ח"כ חובש כיפה ‏שותף רישמי לגזירות תשפ׳א על עשרות אלפי ילדים ‏מפרידים בין ילד לילד בין דם לדם (איך בנט צועק על הדברים מהסוג הזה "תגידו אתם השתגעתם?") בושה !!!!

ניר אורבך מפלגת ימינה אברכים גזירת המעונות אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד