י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
זה המוטו להצלחה

שבוע אחר שבוע: תושב הצפון זכה פעמיים בהגרלת הלוטו

במחלקת הזכיות של מפעל הפיס לא זוכרים מקרה דומה, בו בטווח זמן כל כך קצר, זכה אותו אדם פעמיים בפרס הראשון בשתי הגרלות שונות | מפעל הפיס: מדובר ברצף הזכיות בדאבל לוטו הארוך ביותר שהיה עד כה - 5 זכיות רצופות

שבוע אחר שבוע: תושב הצפון זכה פעמיים בהגרלת הלוטו
מילוי טופס לוטו צילום: Abir Sultan/Flash90

הבוקר (שלישי) הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה המאושר בהגרלה שנערכה ביום ראשון השבוע ואשר הניבה לו במסלול הדאבל לוטו את הפרס הראשון והפרס השני בסכום של למעלה מ 24 מיליון ₪. הזוכה, בתחילת שנות ה-70 לחייו, נשוי + 6 ילדים וסב ל-16 נכדים, מתגורר באחד מיישובי החברה הערבית שבצפון הארץ, כך על פי הפרסום באתר של המפעל.

הזוכה סיפר בהתרגשות לאנשי הפיס: "אתמול בלילה צפיתי בשידור ההגרלה בטלוויזיה. הייתי לבד בסלון, כשהטופס מונח לידי. כאשר החלו לעלות המספרים, לא הייתי צריך עוד שום דבר. זיהיתי את המספרים כיון שזכרתי אותם בעל פה, והבנתי מיד שאני הזוכה הגדול בהגרלה!".

הזוכה לא נותר אדיש, ומיד קרא לאישתו ובישר לה את החדשות המשמחות. "השמחה בבית הייתה גדולה מאד", סיפר הזוכה, "הזמנו הביתה את כל הילדים והנכדים על מנת לשתף אותם בדבר הזכייה. מה אגיד לכם? חגגנו עד השעות הקטנות של הלילה. בקושי עצמתי עין לפני שהגעתי לפה", משחזר הזוכה. לא עבר זמן רב וכל התושבים בישוב כבר ידעו על דבר הזכייה.

הזוכה מספר כי גדל בישוב מעורב של יהודים וערבים וספג לא מעט משתי התרבויות ובעיקר את ערך הנתינה ואת המוטו: 'מי שנותן לירה – אלוהים נותן לו עשר'.

כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "אני לא מסתנוור מהכסף. גדלתי בבית אמיד, כסף רב עובר בין ידיי, אבל החשוב הוא שבבית חינכו אותי שעל מנת להצליח בחיים צריך לעבוד קשה ובעיקר להיות טוב וקשוב לזולת. במקום מגוריי אני מוכר כאדם של נתינה. כמה פעמים במהלך השנים עזרתי רבות, הן לבני משפחה שנקלעו לקשיים והן לאנשים שהיו זקוקים לסיוע נקודתי.

"אני מתכוון לחלק את הכסף בין כל ילדיי ונכדיי, שידעו שהם יכולים להתפתח מקצועית מבלי לרדוף אחרי הכסף, כך שכל ילד יוכל לפתח ולהגשים את עצמו כראות עיניו. כמובן שאמשיך לעזור, לסייע ולתרום, כפי שהיה עד כה. הזכייה, במקרה שלי, לא תשנה לי את החיים, אבל לבטח תעזור ותסייע לאנשים אחרים שזקוקים לכסף יותר ממני".

בלי קשר, זהו חודש מלא מזל עבור הזוכה, כאשר רק לפני שבוע הגיע הזוכה לבית מפעל הפיס, על מנת לפדות את הפרס הראשון בהגרלת "פיס 777" ע"ס 70,000 ₪. במחלקת הזכיות של מפעל הפיס לא זוכרים מקרה דומה, בו בטווח זמן כל כך קצר, זכה אותו אדם פעמיים בפרס הראשון בשתי הגרלות שונות. "הצוות בפיס כבר מכיר אותי היטב", שיחזר הזוכה בבדיחות הדעת, "אני מגיע לכאן כבר שבועיים"

לוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד