י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חווית קנייה

תטעמו, תבינו: קצביות האיכות של "וול דאן"

אתר "וול דאן" המחודש מציע לכם חווית קניה נוחה זמינה וקלה בלחיצת כפתור • בואו ליהנות מחוויית קנייה איכותית

תטעמו, תבינו: קצביות האיכות של "וול דאן"
קצביית וול-דאן צילום: יח"צ

כל מי שנכנס לאחת מקצביות רשת "וול דאן" צריך לשפשף את העיניים ולהזכיר לעצמו שהוא נמצא באיטליז בשר... הנקיון הבוהק מכל פינה, ההיגיינה והסטריליות המוקפדת, האוירה הנעימה וחווית הקניה המרווחת, וכמובן- מוצרי הבשר הטריים והמשובחים בטעמם מותירים אותך עם טעם של עוד ועוד.... בדיוק כמו באתר "וול דאן" המחודש המציע לכם חווית קניה נוחה זמינה וקלה- בלחיצת כפתור וההזמנה בדרך אליכם תוך 24 שעות בלבד!

בקצביות החדשניות של "וול דאן" תמצאו את מיטב נתחי הבשר במקסימום איכות וטריות – עד 48 שעות לאחר השחיטה. במקום נמצא משגיח כשרות מטעם הבד"ץ העדה החרדית במשך כל שעות הפתיחה ומפקח בדקדקנות על כל הנעשה. הבשרים המשובחים של "וול דאן" ידועים בטעמם המעולה והמיוחד – זאת תודות לשיטת הגידול הבריאותי של העגלים הצעירים, הנעשית גם היא ע"י בתי גידול ייעודיים ומפוקחים של "וול דאן" ברמת הגולן, ללא תוספת כימיקלים או הזרקות לבקר.


בשרים איכותיים • קרדיט: יח"צ

השחיטה המהודרת מתבצעת במשחטה המתקדמת בארץ ומשם מועברים הבשרים למפעלי הבשר של "וול דאן" – שם מתבצעים הפירוק והאריזה בתנאי סטריליות מקסימליים וללא מגע יד אדם. אתם מקבלים 100% בשר משובח בכשרות המהודרת ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר.

מוזמנים לבחור את הבשרים שיפארו את שולחן השבת והחג שלכם, יוגשו לאורחים בשמחות ויענגו אתכם בכל עת .

מחכים לכם באתר הבית – שם תוכלו להזמין אונליין בקלות ובכיף את כל מוצרי וול דאן בשירות משלוחים עד הבית: https://www.weldone.co.il/

סניפי הקצביה בירושלים, רעננה ובית שמש לשירותכם. ובקרוב- סניף חדש בצפת!

כתובתנו: ירושלים: המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335 | אהליאב 21 רוממה: 02-5313335 | חי טייב 15 הר-נוף: 02-6511841 | רעננה: האחוזה 94: 09-8865833 | בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350.

וול-דאן בשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד