י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"עם ישראל ינצח"

לאחר ההחרמה: רשת גלידות תפתח סניף בשטחים

לאחר שחברת הגלידות בן & ג'ריס העולמית הודיעה שתפסיק למכור את מוצריה בהתנחלויות - הודיעה רשת הגלידות הישראלית 'גולדה' שתפתח סניף ראשון ביו"ש | בשומרון מברכים: "הערכים והציונות של העם שלנו ימשיכו עוד דורות ארוכים"

לאחר ההחרמה: רשת גלידות תפתח סניף בשטחים
גלידות צילום: פלאש90

אחרי שבן & ג'ריס העולמית הודיעה שתחרים את ההתנחלויות, אתמול (שני) רשת הגלידות הישראלית 'גולדה' הודיעה כי תקים סניף ראשון בתוך הקו הירוק, זאת במטרה לחזק את ההתנחלות - ובשומרון מברכים.

'גולדה' חתמה חוזה מול חברת 'שירתם מרכזי מסחר', הבונה בימים אלו מרכז מסחרי בישוב עץ אפרים שבשומרון ומרכזים מסחריים נוספים ברחבי השומרון, לאחר שבן & ג'ריס העולמית הודיעו שיפסיקו למכור את מוצריהם ביו"ש.

"עם ישראל חי וינצח את האנטישמיות של ה-BDS", אמר ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן. "הגלידה של בן אנד גריס העולמית תימס מהר אולם הערכים והציונות של העם שלנו ימשיכו עוד דורות ארוכים".

"אני מברך את חברת גולדה על החלטתה ואת בן אנד גריס ישראל והעומד בראשה על עמידתם האיתנה אל מול רוחות החרם", הוסיף דגן.

גם דניאל שטורם, מנכל חברת 'שירתם', שבונה את מרכז המסחרי בעץ אפרים, מסר: "אני שמח על כך שעוד רשת נותנת אמון בתושבי השומרון, נמשיך להביא רשתות ומותגים נוספים לטובת התושבים".

בישוב עץ אפרים מתגוררים כ 3000 בני אדם והוא אחד מ 33 ישובים של המועצה האזורית שומרון ומגוש שער השומרון המונה למעלה מ 20,000 בני אדם. המרכז המסחרי נפתח לאור הגדילה המהירה באזור בשנים האחרונות העומד על למעלה מ 5% בשנה.

גלידות חרם יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד