י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לראשונה מזה 30 שנה

מייצג גם את החרדים: סגן ראש עיר דתי בתל אביב

בהתאם להסכם הרוטציה שהיה חלק מההסכם הקואליציוני, היום חיים גורן, יו"ר סיעת 'מאמינים', שמאחדת בתוכה גם את הדתיים לאומים וגם את החרדים, מתמנה לסגן ראש עיריית תל אביב - ובכך הופך להיות הדתי הראשון מזה 30 שנה שמכהן בתפקיד | גורן: "שליחות גדולה עבורי לייצג את ציבור 'המאמינים""

מייצג גם את החרדים: סגן ראש עיר דתי בתל אביב
חיים גורן צילום: יח"צ

לאחר שהסתיימה חצי הקדנציה הראשונה, היום (שלישי) מתמנה סגן חובש כיפה לראש עיריית תל אביב-יפו, לראשונה מזה שלושים שנה, בהתאם להסכם הקואליציוני שנחתם.

האיש שנכנס לתפקיד הוא חיים גורן, יו"ר סיעת 'מאמינים', שמתמנה לסגן וממלא מקום ראש העיר כחלק מהסכם הקואליציוני שנחתם בין סיעתו לראש עיריית תל אביב, ולפיה הוא יכהן בתפקיד בחצי השני של הקדנציה.

"שליחות גדולה עבורי לייצג את ציבור 'המאמינים' בעיר תל אביב-יפו, העיר העברית הראשונה", אמר גורן. "מתפלל לקב"ה שיסייע בידי לעשות תפקידי נאמנה ולמצוא חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם", הוסיף.

גורן, מהציונות הדתית, החל את דרכו כפעיל חברתי בולט בדרום תל אביב, שסייע במאבקים של תושבי השכונות בשמירה על הצביון הקהילתי והביטחון האישי.

לפוליטיקה המקומית כחבר מועצה הוא נכנס כבר בקדנציה הקודמת כנציג 'דרום העיר' ובקדנציה הנוכחית הוא משמש כיו"ר סיעת "מאמינים" המאחדת את המפלגות הדתיות ואת הסיעה החרדית בעיר.

עיריית ת''א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד