י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המשטרה חוקרת

אסון בצפת: נקבע מותה של בת ה-5 שנפגעה מאוטובוס

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה שאירעה היום בצפת, במהלכה נפגעה ילדה כבת חמש לאחר שנדרסה מאוטובוס חולף | בבית החולים זיו בעיר הודיעו כי הרופאים נאלצו לקבוע את מותה

אסון בצפת: נקבע מותה של בת ה-5 שנפגעה מאוטובוס
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

בבית החולים זיו בצפת נאלצו הרופאים לקבוע את מותה של הילדה כבת החמש, שנדרסה מוקדם יותר היום על ידי אוטובוס ברחוב הנשרים בעיר. לאחר התאונה עיכבה המשטרה את הנהג לחקירה.

הבוקר דווח כי הילדה חצתה במעבר חציה, אך בהמשך הבהירה המשטרה כי לאחר בדיקה ראשונית עולה שהילדה ירדה אל הכביש שלא במעבר חצייה. "במשטרה ממשיכים בחקירת התאונה", נמסר.

כזכור, כוחות ההצלה הוזעקו הבוקר לרחוב הנשרים בצפת, לאחר שילדה כבת 5 נפגעה מאוטובוס חולף בעת שחצתה את הכביש. הילדה נפצעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים זיו בעיר. בהמשך, כאמור, נאלצו הרופאים לקבע את מותה.

התאונה אירעה סמוך לשעה 10:3, אז התקבל דיווח במוקד מד"א ירדן על ילדה שנפגעה מאוטובוס ברחוב הנשרים. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח זיו ילדה בת 5 במצב קשה ולא יציב עם חבלה רב מערכתית", נמסר לאחר התאונה.

הגענו למקום וראינו את הילדה שוכבת על הכביש, מספר מטרים מהאוטובוס כשהיא מחוסרת הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר חובש רפואת חירום במד"א חיים נוה.

לדבריו, "הענקנו לה במהירות טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב".

יוסף שמואל מרקוביץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בילדה הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי זיו במצב אנוש ולא יציב". גיא שאול חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "עקב אופי התאונה צוותי חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר עוברי אורח שנתקלו בתאונה ולקו בחרדה".

צפת תאונת דרכים חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד