י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השגחה פרטית

המזגן התקלקל והבחורים זכו ל'שמירת עיניים'

השגחה פרטית כזו לא ציפתה למדריכי הקעמפ של באבוב בארה"ב ששכרו פארק מים ענק במיוחד בכדי לשמור על העיניים. מה קרה בדרך? כמה אוטובוסים התקלקלו? ומה הודיעו בפארק המים על האיחור? 

המזגן התקלקל והבחורים זכו ל'שמירת עיניים'
המדריכים במחנה באבוב צילום: ארי ק - די וואך

המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן סיפר השבוע בשיעורו סיפור של השגחה פרטית על גודל זכות של הקפדה על שמירת עיניים. המקרה התרחש בקעמפ של חסידי באבוב בניו יורק.

וכך סיפר המשפיע ר' מיילך: המדריכים בקעמפ של חסידי באבוב רצו להוציא את הילדים לפארק מים, הם שכרו את המקום כולו בשביל שמירת העיניים שיהיה רק שלהם, ומתי שהבחורים מגיעים שהמקום יהיה ריק. הנהלת הקעמפ סיכמה עם פארק המים, שבשעה 18:15 אז יגיעו והפארק כולו יעמוד לרשותם.

כעת, בשביל לשנע את הבחורים לפארק המים שכרו בקעמפ עשרה אוטובוסים מפוארים. באמצע הדרך באחד האוטובוסים התקלקל המזגן ולא יכלו להמשיך לנסוע בעקבות החום והיו צריכים לפזר את נוסעי האוטובוס בין שאר האוטובוסים דבר שהוביל לעיכוב של חצי שעה.

המדריכים החלו לעשות חשבון שחבל על חצי שעה שמתבזבזת לריק, וחבל ששילמו לחינם לפארק, אך הם אמרו 'כל מאן דעביד רחמנא לטב עביד'. אחרי כמה דקות צלצלו מהנהלת הפארק וסיפרו שהיה עומס גדול של מבקרים היום, והם לא יוכלו לפנות את הפארק לפני השעה 19:15. הבחורים ראו פשוט השגחה פרטית והבינו שאם הבחורים היו מגיעים בשעה במיועדת, ה' ישמור היו נכשלים בשמירת עיניים. 

כאן הסיפור לא נגמר, כשהם הגיעו למקום, שמו לב כי המזגן של האוטובוס כלל לא התקלקל, אלא שהנהג לא ידע איך לתפעל אותו, כשלמעשה החברה כבר שלחה אוטובוס חלופי שייקח את הילדים בחזור, אז כעת למעשה יש אוטובוס נוסף לקעמפ, כאן מתברר כי כשהחלו לחזור חזרה לקעמפ אוטובוס אחד התקלקל והאוטובוס החלופי היה לעזרה כי אחד האוטובוסים לא יכול היה להמשיך בדרכו. 

אומר המשפיע רבי מיילך: רואים מה הולך כאן, השגחה פרטית, המזגן התקלקל וכך איחרו בחצי שעה כדי שלא ייכשלו חלילה בשמירת עיניים, ושלחו אוטובוס חדש, כי אוטובוס אחד יתקלקל בהמשך, רואים שצריך להיזהר לא לבכות סתם בכיה של חינם שעל זה ל"ע נקבע בכיה לדורות, ונבין שהכול זה מהקב"ה.  

 

רבי אלימלך בידרמן באבוב שמירת עיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד