ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
האנטישמיות בארה"ב

ברוקלין: שלושה נאשמים בגין תקיפת חרדים ופשעי שנאה

יש מחיר לאנטישמיות. שלושה גברים שהציקו לחרדים בניו יורק, ירקו לעברם, איימו "צריך להרוג את כל היהודים" והכריחו אותם לצעוק "פלסטין חופשית מואשמים בבית משפט בשלושים סעיפים וצפויים למקסימום ארבע שנות מאסר באם יורשעו 

ברוקלין: שלושה נאשמים בגין תקיפת חרדים ופשעי שנאה
צללית חרדים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

פרקליט מחוז ברוקלין בניו יורק, אריק גונזלס, הודיע ה​יום (שלישי) כי הוגש כתב אישום הכולל 30 סעיפים כנגד שלושה גברים אמריקנים, שתקפו ואיימו על יהודים במספר תקריות איימו.

שלושת הנאשמים צעקו לעבר חרדים "צריך להרוג את כל היהודים" ודרשו מגבר יהודי לצעוק "פלסטין חופשית", היכו אותו באגרופים כשסירב, ואז רדפו אחריו.

התובע המחוזי פרסם כי הנאשמים הם דניאל שאוקאט, בן 20 מבנסונהרסט (שכונה בניו יורק), היידר אנג'אם, בן 21 ממידווד, ואשן אזאד בן 19, ממידווד. הם שוחררו בערבות כספית וב-9 בספטמבר הם יחזרו לבית המשפט לשמוע את גזר דינם. הנאשמים עומדים בפני עונש מרבי של עד ארבע שנות מאסר אם יורשעו בכל הסעיפים.

התובע המחוזי אמר כי מחומר החקירה עלה כי ב-22 במאי 2021 בשעה 19:45 לערך, הנאשמים עצרו עם טויוטה קאמרי כחולה מחוץ לבית כנסת בשדרה 16 ​​בבורו פארק, וצעקו: "פלסטין חופשית, להרוג את כל היהודים", וירקו לכיוונו של קורבן אחד. אנג'אם ושאוקאט יצאו מהרכב וניגשו לשני גברים חרדים, הם חזרו על אותן איומים, ואז דפקו על דלת בית הכנסת. אנג'אם בעט גם במראה הצדדית של רכב חונה.

כעבור 15 דקות, שני גברים צעדו הביתה באושן פארקוויי בקנסינגטון לאחר התפילה, אותה טויוטה עצרה בצומת. אנג'אם ושאוקאט יצאו מהרכב ופנו לשני הקורבנות ודרשו מהם שוב ושוב לומר "פלסטין חופשית", לאחר מכן הם הכו את אחד הקורבנות פעמים רבות וחנקו אותו, ואז השלישי יצא ממושב הנהג והכה באגרופים בראשו של אחד הקורבנות.

הקורבנות ברחו ואנג'אם הוציא אלת בייסבול מתא המטען של הטויוטה ורדף אחריהם. נהג מונית שעבר במקום סייע לקורבנות והסיע אותם למקום מבטחים.

תקיפה אנטישמית אנטישמיות בארצות הברית כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד