י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בעקבות תקלה במנוע

טייס בן 18 ביצע נחיתת חירום על גשר

טייס בן 18 ביצע נחיתת חירום על גשר באושן סיטי שבניו ג'רזי, לאחר שמנועו נמצא תקול  לאחר ההמראה. הוא ניסה להגיע לשדה תעופה סמוך, אך גילה כביש פנוי ופשוט נחת עליו בבטחה 

טייס בן 18 ביצע נחיתת חירום על גשר
הטייס לנדון לוקאס צילום: מתוך הפייסבוק שלו

מטוס זעיר פרטי ביצע נחיתת חירום על גשר המחבר בין אושן סיטי לסומרס פוינט במחוז קייפ מאי שבניו ג'רזי, בשעות הצהריים של יום שני האחרון. התקרית דווחה לראשונה בסביבות השעה 12:38. 

על פי הדיווח ברשת ABC, לנדון לוקאס, צעיר בן 18 שטס לבדו, דיווח למגדל הפיקוח הסמוך כי מטוסו משדר אותות מצוקה וכי המנוע אינו תקין. הוא ניסה להגיע לשדה התעופה העירוני של אושן סיטי, אך כאשר הבחין בכביש ריק מתנועה בנתיבים המערביים של הכביש המהיר, הוא פשוט נחת עליו.

לוקאס הנחית את המטוס בצורה מושלמת, ללא נזק למטוס וללא פגיעה בעצמו או בנהגים אחרים. כך אמרו גורמים רשמיים. "נסעתי חזרה לביתי פתאום אני רואה מטוס יורד נמוך יותר ויכולתי לשמוע אותו", סיפר דניאל לפונה. "שמעתי בום חזק של מדחף המטוס, זה היה ממש חזק ויכולתי לראות את המטוס פשוט יורד למטה לאט, זה היה די מפחיד".

הטייס. מתוך הפייסבוק שלו.

חוקרים שהגיעו למקום לבדוק את המטוס נותרו במקום מספר שעות, צוותים מיוחדים גררו את המטוס משם קצת אחרי השעה 16:00. ג'סטין דוגרי, טייס בעצמו שראה את הדרמה מתרחשת, אמר ל'פוקס ניוז', כי "הנחיתה של לוקאס היא דוגמה מה לעשות במקרה חירום, זה לא קל. זה באמת אתגר, אני מאוד גאה בו, זה באמת פנומנלי שהוא הצליח לעשות זאת בבטחה". אמר.

בדף הפייסבוק שלו נראה לוקאס מציג בגאווה תעודת טייס כשהוא עומד לצד מטוס זעיר מסוג 'ססנה 172'.

נחיתת חירום נחיתת אונס ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד