י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שנאה חסרת היגיון

צפו: שלפה פטיש וניפצה חלון של בית ספר חרדי

אשה שצעדה ברחוב בוויליאמסבורג, שלפה פטיש מהתיק שלה, ותוך שנאה תהומית חסרת היגיון לחלוטין, ניפצה את זגוגית של חלון בית ספר חרדי והחזירה את הפטיש לתיק | באירוע נוסף רוססה כתובת נאצה על אוטובוס שמשמש בית ספר חרדי

צפו: שלפה פטיש וניפצה חלון של בית ספר חרדי
אוטובוס שהושחת צילום: באדיבות המצלם

אשה שנראית לא הכי אפויה, נקלטה במצלמות אבטחה בוויליאמסבורג שולפת פטיש מתיקה ומנפצת חלון בית ספר חרדי, ואז פשוט הולכת משם. מדובר בבית ספר חסידי שנמצא בשדרות פרנקלין.

עוד אירוע אנטישמי מטריד לא פחות התרחש בוויליאמסבורג, כאשר אוטובוס של בית ספר חסידי רוסס אתמול (שלישי) בכתובת נאצה אנטישמית "פלסטין חופשית". לאחר הדיווח לעירייה, הכתובות על האוטובוס הוסרו ונמחקו.

האוטובוס שהושחת.

האירועים הללו מטרידים מאד, והם מצטרפים לאירוע השחתה נוסף ב-6 ליולי רבים מהאוטובוסים הצהובים שמוכרים בארה"ב כאוטובוסים של תלמודי תורה בשכונות החרדיות בברוקלין הושחתו, בנוסף למשאיות בבעלות חרדית שהושחתו גם הם בשתי חניות בשדרת דוויז'ן, ובשדרת קנט. בנוסף באותו יום בשכונת קראון הייטס בברוקלין סבלו התושבים היהודים ממכת פריצות למכוניות בלילה, גל הפריצות הביא לחשש אצל התושבים שחוששים שהתופעה תיגבר.

בעליהן של שתי מכוניות דיווחו כי הם מצאו חלונות שבורים. הגנב שבר את החלון האחורי של הרכב כשיטה להיכנס לרכב ולפתוח את הדלתות. בנוסף רכבים שלא היו נעולים עם חפצי ערך, גילו כי חפצי הערך נעלמו, הגניבה התרחשה בתוככי הרחובות החרדיים.

וויליאמסבורג בית ספר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד