י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ההבטחה קוימה

המנכ"ל החדש: מדוע שמתי תמונה של הרב שטיינמן

מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת נתנאל איזק, שנכנס לתפקידו החדש ביממה האחרונה ריגש את הרשת עם פוסט על תמונת מרן הרב שטיינמן אותה בחר להציב בלשכתו

המנכ"ל החדש: מדוע שמתי תמונה של הרב שטיינמן
המנכ"ל איזק לצד תמונת הרב שטיינמן צילום: באדיבות המצלם

אתמול (שלישי) נכנס נתנאל איזק לתפקיד מנכ"ל המשרד לירושלים ומורשת אחרי ששימש כמ"מ ראש העיר לוד ובשלל תפקידים. בפוסט מרגש שפרסם בפייסבוק, הסביר מדוע בחר לתלות בלשכתו הטרייה את תמונת מרן הרב שטיינמן זצ"ל.

"לפני שנים לא רבות בכלל", מספר איזק לעוקביו. "אהבתי להגיע ולהתייעץ וללמוד מהרב שטיינמן זצ״ל שהייתי מרותק לבינה, לחכמת החיים ולצניעות שלו ובעיקר ליכולת ההקשבה והתשובות הנהירות שהיו לו לשאלותיי".

"ברוב ״חוצפתי״, הוא משחזר, "באחת הפעמים כששאלתי משהו את הרב והוא המליץ לי על דרך פעולה מסויימת חזרתי אליו כעבור מספר ימים כדי לבדוק אם יש סיכוי ששינה את דעתו כדי שתתאים לדעתי… הרב רק צחק בנימוס וחזר לדפי הגמרא ואני חייכתי לעצמי במבוכה אבל הרגשתי הכי בן בית שאפשר. והבטחתי לעצמי שבעזרת ה׳ כשיבוא יום והעצות של הרב שטיינמן זצ״ל יתגשמו, הדבר הראשון שאעשה יהיה לתלות על הקיר תמונה שלו כדי שאזכור בהכרת הטוב את הרגעים שבהם היה האמין ובירך אותי והסביר לי במילים ברורות את הנולד. ככה פשוט".

"והנה הגיע היום", כותב איזק, "וברוך ה׳ נכנסתי ללשכתי במשרד לירושלים ומורשת וזכיתי לסגור ולפתוח מעגל אישי עם תמונה של רב גדול ואוהב ישראל עצום שהלב מתגעגע אל הרגעים הקטנים אבל הנצחיים במחיצתו. וכפי שסיכם הרב בצוואתו- נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי מוותר מפסיד..."

השר לענייני ירושלים נתנאל איזק הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד