י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
גיבוי מלא

ראש הממשלה על רפורמת הכשרות: "ימנע קומבינות"

יממה אחרי הודעתו של השר כהנא על הרפורמה במערך הכשרות, יוצא הבוקר יו"ר מפלגתו, רה"מ נפתלי בנט ומגבה את ההחלטה תוך שהוא בוחר להאשים את הרבנות הראשית בכך שלא פועלת היום כראוי

ראש הממשלה על רפורמת הכשרות: "ימנע קומבינות"
עבאס ובנט במליאה. מאחור, מתן כהנא צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יממה לאחר שהשר לשירותי דת מתן כהנא הציג את 'רפורמת הכשרות' שעלולה לפגוע משמעותית במערך הכשרות, ראש הממשלה נפתלי בנט מצטרף אל אביגדור ליברמן ולרפורמים ומשבח את השר מתן כהנא.

ברשת הטוויטר כתב הבוקר (רביעי) ראש הממשלה נפתלי בנט, "השר לשירותי דת ⁦‪מתן כהנא‬⁩ מכניס לראשונה אי פעם תחרות בכשרות: מהלך שישפר את הכשרות, את השירות ויוזיל מחירים".

לדברי ראש הממשלה בנט, "מדובר על שבירת מונופול הכשרויות של הרבנות הראשית, שתאפשר לבעלי העסקים לבחור את גוף הכשרות הפרטי המועדף עליהם. המהלך יוזיל את יוקר המזון בישראל ויקל על בעלי המסעדות, המלונות ורשתות השיווק".

"‏במקום שהרבנות הראשית תהיה זו שמתפעלת את מערך הכשרות בבלעדיות, גופי כשרות פרטיים יוכלו לפעול, והרבנות תוודא שהם עומדים בסטנדרט ההלכתי בו בחרו", ציין בנט למרות שעובדתית גופי כשרות לא יהיו כפופים בשום צורה לרבנות הראשית.

בנט הוסיף ובעצם האשים את הרבנות כיום שלא פועלת כראוי, תוך שהוא טורח לציין כי "הדבר ימנע ניצול לרעה וקומבינות, ויאפשר להעניק שירותי כשרות איכותיים במחיר טוב".

מתן כהנא נפתלי בנט הרבנות הראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד