י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בנזין, סכין וגז מדמיע

ערבי הצית בסמוך ליישוב יהודי ונתפס בתום מרדף

לאחר שהגיע לאזור נחל חלץ שבגוש עציון, ערבי החל להצית חורש וכמה עצים במספר נקודות בסמוך לישוב גילה - ובזכות ערנות של תושב, כוחות הביטחון הצליחו לתפוס אותו תוך כחצי שעה | ראש המועצה באזור: "מבקשי נפשנו לא יצליחו לפגוע לא באדמות שלנו ולא בישובים שלנו"

ערבי הצית בסמוך ליישוב יהודי ונתפס בתום מרדף
הערבי המצית שנתפס צילום: המועצה האזורית גוש עציון

בזכות תשומת לב של תושב, היום (רביעי) נתפס ערבי תוך כדי הצתת כמה נקודות בסמוך ליישוב יהודי, לאחר מרדף של כחצי שעה.

הערבי הגיע לנחל חולץ, שנמצא בשטח המועצה גוש עציון שביו"ש, והחל בהצתת חורש טבעי ועצים במספר נקודות, בין הר גילה וכביש המנהרות, הסמוכות ליישוב הר גילה שבגוש עציון. תושב, שזיהה את הערבי, דיווח למחלקת הקרקעות של המועצה האזורית.

במחלקת הקרקעות הזעיקו את כוחות הביטחון, והאחרונים הגיעו יחד עם פקח הקרקעות של גוש עציון והחלו במרדף שארך כחצי שעה וכשלאחריו נתפס מחבל אחד, ברכבו נתפסו מיכל בנזין סכין ומיכל גז מדמיע.

"היום קיבלנו הוכחה נוספת שמלחמתנו על הקרקע היא מלחמה על החיים - מי שמצית את האדמה הזאת כנראה לא מאמין שהיא שייכת לו", אמר לאחר המקרה ראש המועצה אזורית גוש עציון שלמה נאמן. "אנשי מחלקת הקרקעות של המועצה תפסו על חם מחבל מצית".

"מבקשי נפשנו לא יצליחו לפגוע לא באדמות שלנו ולא בישובים שלנו. שורפי העצים והשדות לעולם לא יוכלו לטעון בעלות על הארץ הזאת. ואנחנו נהיה בכל מקום ובכל עת כדי להגן על ההתיישבות שלנו", הוסיף נאמן.

הצתה יהודה ושומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד