י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מצטרף לחרדים

בן-גביר תוקף את הרפורמה של כהנא: "תפגע בציבור שומרי הכשרות"

לאחר ששר הדתות הכריז שהוא פותח את שוק הכשרות, יו"ר 'עוצמה יהודית' מבקר את החלטתו, וטוען שזה לוקח את עניין הכשרות בישראל אחורה: "כהנא מציע זה לשפוך את התינוק עם המים" | בנוסף אמר: "הממשלה מגשימה את החלום של מרצ לפגוע ברבנות הראשית"

בן-גביר תוקף את הרפורמה של כהנא: "תפגע בציבור שומרי הכשרות"
איתמר בן גביר צילום: וידאו סיטי

לצד הביקורת בעולם החרדי על הרפורמה של שר הדתות, היום (רביעי) יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר מבקר אף הוא את הרפורמה, וטוען שהיא תפגע בעולם הכשרות.

יו"ר 'עוצמה יהודית' התייחס להחלטתו של שר הדתות מתן כהנא לפתוח את שוק הכשרות, וטען שהיא תיקח את עניין הכשרות הרבה אחורה. בנוסף, תקף וטען שהממשלה מגישה את החלום של 'מרצ' לפגוע ברבנות הראשית.

"מה שמתן כהנא מציע זה לשפוך את התינוק עם המים. גם להרוס את הרבנות וגם למסחר את נושא הכשרות", אמר ב'104.5fm'. "אני מאמין שמתן כהנא לא בא להרוס, אבל זאת רפורמה שלוקחת אותנו 200 צעדים אחורה".

"גם אם היו בעבר סיפורים שהופכים את הכשרות לעסק כלכלי, אז מתן כהנא הולך לעשות את זה גרוע יותר. הוא הולך לגופים פרטיים, הם יתחרו על ליבם של עסקים", הוסיף

בן-גביר המשיך ותקף את החלטתו של שר הדתות: "ממשלת בנט לפיד מגשימה את החלום של מרצ לפגוע פגיעה חמורה ברבנות הראשית ובציבור שומרי הכשרות בארץ והכל בהכשר השר לשירותי דת מתן כהנא".

"הרפורמה שיזם כהנא תפגע בראש ובראשונה בציבור שומרי הכשרות בישראל אבל לא רק בהם אלא גם בבעלי העסקים, המסעדנים ובעלי האולמות שיאלצו להתמודד עם גופים מפוקפקים שיעניקו כשרויות פיקטיביות ומדומות", סיכם.

איתמר בן גביר מתן כהנא הרבנות הראשית לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד