ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
פרסומים פוגעניים

יאיר נתניהו מתנצל בטוויטר: "אמירותיי לא היו נכונות"

יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, פרסם היום התנצלות בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שתקף במהלך תקופה את בוגרי 'קרן וקסנר': "אני הסרתי פרסומים אלה, וקורא גם לאחרים שלא לפרסם דברים דומים ולהסיר כל העתק של פרסום שלי"

יאיר נתניהו מתנצל בטוויטר: "אמירותיי לא היו נכונות"
יאיר נתניהו צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, פרסם היום (רביעי) התנצלות בחשבון הטוויטר שלו, לאחר שתקף במהלך תקופה את בוגרי 'קרן וקסנר'.

"במהלך החודשים מרץ - יוני 2020 פרסמתי ברשתות החברתיות פרסומים פוגעניים כלפי בוגרי קרן וקסנר", צייץ נתניהו הבן, "לאחר שבדקתי את עצמי, ונוכחתי ברקע של בוגריה, אני סבור כי אמירותיי בפרסומים אלה לא היו נכונות, לא ראויות ואני מוצא לנכון להתנצל עליהן. אני הסרתי פרסומים אלה, וקורא גם לאחרים שלא לפרסם דברים דומים ולהסיר כל העתק של פרסום שלי".

כזכור, אתמול קיבל בית משפט השלום בהרצליה את הסכם הגישור של יאיר נתניהו וקרן וקסנר לאחר פרסומים שלו נגדם. על פי הסכם הגישור, נתניהו יתנצל בדף הטוויטר שלו כלפי בוגרי הקרן, מה שאכן עשה היום.

במסגרת הסכם הגישור סיכמו כי ככל שיימצא ברשת 'טוויטר' ציוץ נוסף, שנעשה טרם חתימת הסכם זה שלא הוסר מחמת טעות, עורכי הדין של הקרן יודיעו על כך לעורכי הדין של יאיר נתניהו, והוא מתחייב להסיר את הציוץ בתוך שלושה ימים מהעדכון.

נתניהו התחייב גם לא לחזור על תוכן הפרסומים, מושא התביעה, כלפי בוגרי קרן וקסנר בכל פלטפורמה שהיא.

יאיר נתניהו התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד