י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נוסעים לטייל בבין הזמנים? רוכשים מט"ח וכרטיסים נטענים בבנק הדואר

לקראת הנסיעה לחו"ל ניתן לרכוש במאות סניפי דואר ישראל מט"ח מזומן: דולר אמריקאי, אירו וליש"ט בשערים אטרקטיביים במיוחד

נוסעים לטייל בבין הזמנים? רוכשים מט"ח וכרטיסים נטענים בבנק הדואר
מנהל הדואר צילום: רמי זרנגר

תקופת בין הזמנים בפתח ויש מי שמתכננים לצאת במהלכו לחופשה בארץ, מעבר לים או לקברי צדיקים באירופה. במקום לקחת איתכם סכומים גבוהים במזומן, מציעה לכם חברת דואר ישראל שני סוגי כרטיסים נטענים, בהם ניתן להשתמש גם בארץ, גם לנסיעות לחו"ל במגוון ארצות וגם לרכישות בטוחות בסחר המקוון בארץ ובחו"ל:

כרטיס ויזה נטען דולרי, הניתן לטעינה מראש בדולרים עד סכום של 10 אלפים שקל, וכן כרטיס מאסטרקארד רב מטבעי הנטען בשלושה מטבעות: שקל, אירו וליש"ט, ניתן לטעינה עד לסכום של 20 אלף שקל, ואפשר להשתמש בו גם לקניות וטיולים בארץ.

לקראת הנסיעה לחו"ל ניתן לרכוש במאות סניפי דואר ישראל מט"ח מזומן: דולר אמריקאי, אירו וליש"ט בשערים אטרקטיביים במיוחד. לרוכשים מעל 800 דולר, אירו או ליש"ט תינתן הנחה. כמו כן, ניתן להזמין במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ 27 סוגי מט"ח שונים (שאינם דולר, אירו או ליש"ט) לשלם עבורם מראש, ולאסוף אותו רגע לפני הטיסה בדלפקי בנק הפועלים באולמות הדיוטי פרי בנתב"ג בטרמינל 3 ו-1, 24 שעות ביממה, יעיל קל ונוח.

לדברי אבי בלו, מנהל בנק הדואר: "בשנה האחרונה שהייתה שנת קורונה ראינו ירידה משמעותית ברכישת מט"ח בשל סגירת השמיים לטיסות. בימים אלו אנו חשים תחילתה של חזרה לשגרה גם בתחום הנסיעות, והתעוררות ברכישת דולרים ואירו במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. לכרטיסים הנטענים של בנק הדואר יתרונות רבים: אין צורך בפתיחת חשבון בנק, ניתן להטעינם בקלות ובפשטות, תוך שליטה מלאה בהוצאות. במקרה של אובדן או גניבה, ניתן לחסום את הכרטיס והכסף מאובטח ויוחזר לבעל הכרטיס".

דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד