י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חדש: קידס קצף אמבט ויטמינים

חדש בסדרת קידס מולטי ויטמין של ד"ר פישר: קידס קצף אמבט ויטמינים לחוויה מהנה באמבטיה ולשמירה על היגיינת הגוף

חדש: קידס קצף אמבט ויטמינים
ד"ר פישר קידס צילום: יח"צ

כל הורה יודע היטב שהמקלחת היומית יכולה להפוך לאטרקציה משל עצמה. אם לילדים חשוב לשחק עם צעצועים ולהשפריץ מים, להורים חשוב לשמור על היגיינת הגוף והעור, להסיר לכלוך ולשמור על בריאות עורם של הילדים. איך עושים זאת יחד?

במחשבה על השילוב האולטימטיבי לחגיגת בריאות מהנה באמבטיה עם הילדים, סדרת קידס מולטי ויטמין של ד"ר פישר מתרחבת ומשיקה - קידס קצף אמבט ויטמינים.

כמו כל התכשירים בסדרה, גם קידס קצף אמבט ויטמינים מועשר בקומפלקס ויטמינים עשיר וחדשני, המותאם במיוחד לילדים - למראה עור בריא ולהזנת העור. ויטמינים A, C, ו-E  הידועים כאנטי- אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ויובש, למראה עור בריא וגמיש. כמו כן, מועשר בויטמין B3 ופרו-ויטמין B5, המסייעים בהענקת לחות, רכות וגמישות ולמראה עור חיוני ובריא.

קידס קצף אמבט ויטמינים יעניק לילדך חוויית אמבטיה קסומה ונעימה השומרת על בריאות וניקיון העור עם הריח האהוב של הסדרה. אל החברים המצוירים בסדרה מצטרף הפיל החמוד. מתאים לשימוש יומיומי, מנקה את העור בעדינות, אינו מייבש, מזין את העור ומעניק לו מגע רך. נבדק דרמטולוגית ועבר את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתו לעור רגיש. בנוסף, קצף האמבט ללא דמעות.

תכולה: 750 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪, כעת במחיר השקה: 13.90 ₪, להשיג ברשתות השיווק, בתי המרקחת ובחנויות הנבחרות

ד"ר פישר קידס מולטי ויטמין הינה סדרה מקיפה של תכשירי רחצה לילדים, המועשרת בקומפלקס ויטמינים עשיר המותאם במיוחד לילדים - למראה עור ושיער בריא ומלא חיים. תכשירי הסדרה מגיעים בריח ייחודי ועדין ובעיצובים שילדים אוהבים עם ציורי חיות צבעוניות לחוויית רחצה מהנה.

הסדרה כוללת:

  • שמפו ויטמינים: שמפו ללא דמעות למראה שיער בריא ומלא ברק, בעל נוסחה עדינה המותאמת לשערם של ילדים. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.
  • אל סבון ויטמינים: סבון נוזלי המנקה ומזין את העור בעדינות ומעניק לו לחות ומגע רך.
  • שמפו + מרכך ויטמינים: שמפו ומרכך בתכשיר אחד, ללא דמעות. גם חוסך זמן, גם מקל על סירוק הקשרים וגם מותיר את השיער רך, מלא ברק, נעים למגע ונקי.
  • מרכך ויטמינים: בעל נוסחה עדינה, ללא דמעות, המותאמת במיוחד לשערם של הילדים, למראה שיער בריא ומלא ברק. מקל על הסירוק ומותיר את השיער נקי, רך וללא קשרים.

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד