י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
גיחוך ברשת

"דור רביעי למאכילות חתולים": ח"כית חדשה ביש עתיד

מספר 19 ברשימת 'יש עתיד' לכנסת, יסמין סאקס פרידמן, הושבעה אתמול (שלישי) כחברת הכנסת ה-24 של יש עתיד, והגדירה את עצמה בנאום הבכורה שלה מעל בימת הכנסת: "דור רביעי למאכילות חתולים". חברי כנסת ואנשי תקשורת גיחכו על "אינפלציית הנורווגים"

"דור רביעי למאכילות חתולים": ח"כית חדשה ביש עתיד
יש עתיד צילום: דוברות המפלגה

מספר 19 ברשימת 'יש עתיד' לכנסת, יסמין סאקס פרידמן, הושבעה אתמול (שלישי) כחברת הכנסת ה-24 של יש עתיד, והגדירה את עצמה בנאום הבכורה שלה מעל בימת הכנסת: "דור רביעי למאכילות חתולים".

פרידמן סיפרה בהתרגשות: "אני דור רביעי למאכילות חתולים. הנינה של אספרנסה, שהייתה מאכילת חתולים ידועה, עוד בקורפו. חונכתי על המשפט 'כי זה המאכיל חיה רעבה מזין את נפשו'".

חברת הכנסת החדשה אמרה בנאומה, שעורר גיחוך בקרב פוליטיקאים ואנשי ציבור, כי "האהבה לבעלי חיים טבועה בי מלידה והיא חלק בלתי נפרד מהחיים הפרטיים והציבוריים שלי. הדאגה לרווחתם של בעלי החיים היא אחת הסיבות העיקריות לכך שאני עומדת כאן".

פרידמן השמיעה בהמשך נאומה משפטים מעוררי גיחוך על אכזריות, כביכול, של בני אדם כלפי בעלי חיים, ועל היעדר החמלה של האנושות כאשר מביאים בשר בעלי חיים לצלחות האוכל.

בבחירות לכנסת העשרים וארבע פרידמן הוצבה במקום ה־19 של רשימת יש עתיד, שזכתה ב-17 מנדטים. וכעת, עם הפסקת חברותה בכנסת של השרה אורנה ברביבאי במסגרת החוק הנורווגי, היא הושבעה כחברת הכנסת ה-24.

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לנאום: "‏להאכיל חתולים זה חשוב, אבל מה עם אותם ילדים חרדים רעבים שהממשלה הזאת מפקירה אותם??".

בכיר 'עוצמה יהודית', מיכאל בן ארי, הגיב: "‏ממשלת החתולים".

מגיש תוכנית 'הצינור' בחדשות 13, גיא לרר, כתב: "‏וידוי: אני דור רביעי למאכילי טרולים".

עיתונאי כאן 11, עקיבא נוביק, לעג: "‏ממש כאילו שהקב"ה ומלאכי השרת ישבו וחשבו מה עוד חסר במערכת הפוליטית שלנו, הגו והגו עד שגבריאל קם וצעק: 'אני יודע! נשלח לשם מאכילת חתולים!' וחידד- 'אבל שתהיה לפחות דור רביעי'".

עורך עיתון 'משפחה', אריה ארליך, כתב: "‏תצחקו תצחקו. בקצב הזה של ההרחבה הנורבגית - תיכף נכנסים לכנסת גם חברי כנסת חתולים".

מאידך, ח"כ בועז טופורובסקי מיש עתיד,‏ הגיב: "מישהי שעומדת על דוכן הפודיום ומתגאה שהיא דור רביעי למאכילות חתולים - זה בהחלט משהו שהוא פעם ראשונה בכנסת ובהחלט נכנסת לדברי הימים של הכנסת".

יש עתיד חתולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד