י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ממשיך להצטיין

על פי המדד: זה הבנק הכי ידידותי לעסקים קטנים ובינוניים

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה פרסמה את מדד הידידותיות של הבנקים לעסקים קטנים ובינוניים לשנת 2020, ממנו עולה כי בנק מרכנתיל קיבל גם השנה ציון גבוה מ 90

על פי המדד: זה הבנק הכי ידידותי לעסקים קטנים ובינוניים
מדדי מרכנתיל צילום: יח"צ

מדד הידידות שמפרסמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה, ממנו עולה כי בנק מרכנתיל מצטיין בידידותיות לעסקים, מסתמך על הנתונים הפיננסים המפורסמים על ידי הבנקים, על סקר שביעות רצון של עסקים מהבנקים השונים וכן על משוב שערכה הסוכנות בקרב יועצים פיננסיים, רו"ח ויועצי מס המסייעים לעסקים לקבל שירותים שונים מהבנקים.

הפרמטרים המרכיבים את המדד הם: היקף האשראי של הבנק לעסקים קטנים ובינוניים מסך האשראי העסקי, יחס הריבית לסיכון של האשראי שעסקים קטנים ובינוניים מקבלים מהבנק, שיעור הרווחיות של הבנק מהכנסות שאינן ריבית (עמלות שונות), סקר שביעות רצון של עסקים מהבנקים, וסקר משוב יועצים פיננסיים על הבנקים.

מתוצאות המדד עולה כי בנק מרכנתיל, הרואה חשיבות רבה בטיפוח הזירה העסקית בישראל, ממוקם במקום גבוה בדירוג הכולל מבין הבנקים כבנק הידידותי ביותר לעסקים קטנים ובינוניים. עוד עולה מהמדד, כי בנק מרכנתיל דורג במקום הראשון במדד שיעור האשראי והעמלות לעסקים קטנים, ובכך קובע כי מרכנתיל הוא הבנק שהעניק את שיעור האשראי הגבוה ביותר לעסקים קטנים מתוך כלל העסקים.

מבנק מרכנתיל נמסר כי: "המדד מהווה עדות לחשיבות הרבה אותה מייחס הבנק לתמיכה בעסקים הקטנים והבינוניים. הבנק מאמין כי העסקים הללו הינם מפתח הצמיחה של המשק, ולכן קשוב לצרכיהם העסקיים ומעניק להם בכל עת שירות בנקאי מקצועי ומצוין."

בנק מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד