י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סדרת אקווניר החדשה של נירלט – הבחירה של אנשי המקצוע!

ממחקר שערכה חברת נירלט עם חברת KANTAR* עולה כי 72% מבעלי המקצוע שהתנסו באקווניר של נירלט העדיפו אותו על פני המתחרה המוביל

סדרת אקווניר החדשה של נירלט – הבחירה של אנשי המקצוע!
צבעי נירלט צילום: יח"צ

באביב האחרון השיקה חברת נירלט את סדרת אקווניר – סדרת הצבעים האקריליים בעלי טכנולוגיית ה-USP הבלעדית לנירלט. בזכות הטכנולוגיה מתאפשר יישום קל ונוח של הצבע והתוצאה המתקבלת היא של מראה אחיד וחלק לקירות.  ההשקה כללה מיתוג חדש הכולל לוגו עדכני ושפה מותגית עדכנית ובולטת אשר ייצרה נראות חזקה ואחידה בנקודות המכירה.

כחלק מההשקה המוצלחת, ערכה חברת נירלט מחקר אוביקטיבי לחלוטין (בדיקות עיוורות) עם חברת KANTAR*  בו עלה כי 72% מבעלי המקצוע אשר התנסו באקווניר של נירלט בחרו בו על פני המתחרה המוביל. אקווניר של נירלט אף הוביל בכל הפרמטרים שנבדקו - נוחות השימוש, כושר הסתרה גבוה, השתטחות, מראה כללי ומידת הלובן.

תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק ב'נירלט': "נירלט ממשיכה לשנות את כללי המשחק בקטגוריית הצבעים האקריליים עם השקת סדרת אקווניר החדשה והייחודית וממשיכה במטרה להוביל את שוק הצבע. אנחנו שמחים לראות שגם 72% מבעלי המקצוע שהתנסו באקווניר של נירלט העדיפו אותו על פני המתחרה המוביל, שכן הייחודיות של פיתוח סדרת אקווניר הוא בכך שהוא מתבסס על פיתוח פתרונות מוחשיים לצרכים אמיתיים שעלו מבעלי המקצוע עצמם, לכן אנו שמחים שהצלחנו לעמוד במשימה ולהביא לשוק סדרה שתואמת את דרישותיהם".

  • KANTAR ישראל הינה קבוצת המחקר המובילה בישראל, ומרכזת את הפעילות של KANTAR TNS, KANTAR MillWard Brown, ו- Media KANTAR . החברה עוסקת במחקרי מעמד מותג, חדשנות ובדיקת מוצרים, מחקרים פוליטיים, מחקרים רפואיים וכן במדידת רייטינג ומחקרים סנדיקטיביים

 

סדרת אקווניר החדשה מציעה נבחרת של 5 מוצרי דגל בעלי יתרונות רבים: עבידות נוחה יותר, כושר הסתרה גבוה במיוחד, רחיצות ללא פגיעה בצבע ותוצאה אחידה ואיכותית יותר לטווח ארוך.

כל אלו בזכות טכנולוגיית  USPהייחודית לסדרת אקווניר ולנירלט הטכנולוגיה היא שילוב פולימרים ייחודי המאפשרת יישום נוח וקל לקבלת מראה חלק ואחיד של הצבע.

מדובר בסדרת צבעים איכותיים במיוחד, בעלי תו תקן ישראלי 1945 המיועדים לצביעת קירות פנים וחוץ ובעלי תו תקן ירוק.

הסדרה כוללת מגוון מוצרים כשכל מוצר יחזק את התועלת המוצרית שהוא מביא:

  • נירלט אקווניר EXTRA WHITE- צבע אקרילי לקירות פנים וחוץ , לקירות לבנים במיוחד
  • אקווניר EXTRA צבע אקרילי לקירות פנים וחוץ , לקירות במראה אחיד וחלק
  • אקווניר ADVANCE- צבע אקרילי איכותי לקירות פנים וחוץ, למראה יוקרתי ועמיד פי 2 מצבע רגיל
  • אקווניר BATH- צבע אקרילי לקריות פנים, לקירות בחדרים רטובים, למניעת עובד ופטריות
  • אקווניר ONE WALL- צבע אקרילי איכותי לקירות פנים וחוץ לצביעת קיר כוח אחד במראה  
              מהודר

****

נירלט הינה חברת צבע תעשייתית מהגדולות והמובילות בישראל בתחומה, מובילה בחדשנות, באיכות ובשירות בתחום צבעי הבנייה, צבעי האבקות ועוד. נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים ולחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום.

 

 

 

נירלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד