י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ניידת קידום הבריאות של מכבי הושקה השבוע ברחובות

בהנהלת מחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות יזמו את "ניידת הבריאות" שתצא לרחובות הערים ותקיים פעילויות להקניית אורח חיים בריא בקהילה ▪ פעילות הניידת הושקה השבוע כפיילוט ברחובות ולנוכח ההצלחה ירחיבו במכבי את פעילות הניידת לערים ויישובים נוספים  ▪ ליאת שי, מנהלת התפעול של מכבי במחוז הדרום: "הניידת מנגישה את הקניית ערכי אורח החיים הבריא בקהילה גם סמוך לבית ממש"

ניידת קידום הבריאות של מכבי הושקה השבוע ברחובות
ניידת מכבי צילום: יח"צ

ניידת הבריאות של מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות, יצאה השבוע לדרך ברחובות שם נערך הפיילוט הראשוני שזכה להצלחה רבה. ביום שני, ג' אב, הגיעה ניידת הבריאות לחנייה הסמוכה לרחוב וינר 2 ברחובות, והציעה שורה של פעילויות בנושא בריאות. בפעילות הניידת השתתפו עשרות רבות מתושבי האזור שנחשפו להרצאות מעשירות בתחומי הבריאות.

במהלך שהותה של ניידת הבריאות ברחובות מסרה הדיאטנית הגב' אורלי דבורה הרצאה על תזונה מאוזנת לילדים לקהל הרחב, בהמשך ביצעה אחות מכבי בדיקות שגרתיות לחברי מכבי שביקשו זאת, ולאחר מכן מסרה פיזיותרפיסטית מכבי הדרכה לפעילות גופנית אחרי לידה, פיזיותרפיסטית מכבי העניקה ייעוץ פרטני לנשים לפעילות גופנית ואחר הצהרים מסר צוות מכבי דנט הדרכה על צחצוח שיניים. מלבד הבדיקות שנערכו לחברי מכבי, שאר הפעילות הייתה פתוחה לקהל הרחב.

ניידת הבריאות שיזמה הנהלת מכבי במחוז הדרום, שמה לה למטרה לחזק את הקניית ערכי אורח החיים הבריא לציבור. הפעילות שהתקיימה השבוע ברחובות בוצעה כפיילוט שזכה להצלחה רבה, ובהמשך מתכננים בהנהלת המחוז לשגר את הניידת למגוון פעילויות נוספות בערים וביישובים נוספים במחוז.

בהשקת הניידת השתתפו מנהל מרחב רחובות במכבי שירותי בריאות יותם ברניס, סגנית מנהלת המרחב הגב' מירי מלכי ומתאמי קשרי הקהילה ברחובות, הרב אריה ליפסקר והרב יצחק שפיצר.

לדברי ליאת שי, מנהלת התפעול של מכבי במחוז הדרום: "כקופה מובילה במחוז הדרום, מכבי רואה צורך לחזק את בריאות התושבים – כשאורח חיים בריא הוא חלק בלתי נפרד מכך. אנו יוזמים ושותפים על העת לפעילויות קידום בריאות רבות בקהילה. ניידת הבריאות הייחודית שיזמנו נועדה להנגיש את הקניית ערכי אורח החיים הבריא בקהילה לכל אחד ממש סמוך לבית, ואנו בטוחים כי הניידת תתרום רבות לחיזוק ההרגליים הבריאותיים של משתתפי הפעילות".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד