י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניצחון למפוטרים

ראשת העיר נמנעה, החברים העבירו החלטות

ניצחון לנציגים המפוטרים בבית שמש: המועצה אישרה את כל דרישותיהם בישיבה שלא מן המניין. ראשת העיר עליזה בלוך נמנעה בהצבעות

ראשת העיר נמנעה, החברים העבירו החלטות
עיריית בית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש (שלישי) נערכה ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין בעיריית בית שמש, לבקשת רוב חברי מועצת העיר שפוטרו לאחרונה מהקואליציה, ובהם נציגי אגודת ישראל, דגל התורה, הליכוד והבית היהודי.

כזכור, בשבוע האחרון ניהלה ראשת העיר עליזה בלוך מאבק ממושך, כולל סחבת משפטית, בניסיון למנוע את קיום הישיבה, ולכל הפחות לעכב או לבטל את ביצוע ההחלטות שיתקבלו בה.

אתמול, בתום הסאגה המשפטית, הודיע הממונה על המחוז במשרד הפנים כי על פי החוק יש לקיים את הישיבה לדרישת החברים.

חברי העיריה שדרשו את הישיבה המיוחדת, המהווים רוב מוחלט בקרב חברי מועצת העיר, העלו במהלך הישיבה את הצעותיהם לאישורי תב"רים, העברות בין סעיפים ועדכון סדרי עבודה כמתבקש, מתוך מטרה להשלים את ההיערכות לשנת הלימודים הקרובה באופן הטוב ביותר.

ראשת העיר הוכרחה לקיים את הדיון שנכפה עליה. תוצאות ההצבעה היו חד משמעיות: כל משתתפי הדיון הצביעו בעד ההצעות, מלבד ראש העיר שבאופן תמוה אף שניהלה את הדיון - בחרה שלא להצביע כלל, זאת למרות שמדובר בהצעות ובקשות שהיא עצמה העלתה לפני כחודש ותקציב שיאפשר לה לקיים את הבטחותיה למנהלי המוסדות עמם נפגשה בימים האחרונים.

כמו כן, אושרו תקציבים לבניית מוסדות חינוך בשכונות החדשות רמה ד', נוה שמיר, רמת אברהם ועוד - בהיקף של מאות מיליוני שקלים, בכדי שהעיר תוכל להיערך לאיכלוסים כראוי.

נציגי רוב חברי המועצה הביעו את תמיהתם על התנהלותה של בלוך. שכבר כמה שבועות מציבה סימני שאלה משמעותיים על הסגנון החדש של ניהול העיר וההתנהלות הלוחמנית והבלתי מובנת.

בית שמש עליזה בלוך שמעון גולדברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד