ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מתאם קשרי הקהילה של מכבי שירותי בריאות באחיסמך קיבל תעודת הוקרה על פעילותו

לפני ימים אחדים קיבל מתאם קשרי הקהילה של מכבי שירותי בריאות באחיסמך, ר' משה דיסלדורף, תעודת הוקרה מיוחדת מעמותת 'עזר מציון' על פועלו הרב למען חולים, נכים וקשישים

מתאם קשרי הקהילה של מכבי שירותי בריאות באחיסמך קיבל תעודת הוקרה על פעילותו
תעודת עזר מציון צילום: יח"צ

חודשים אחדים לאחר שנכנס לתפקידו כמתאם קשרי קהילה מטעם מכבי שירותי בריאות באחיסמך, ר' משה דיסלדורף כבר הספיק לסייע לאנשים רבים ולהיות אוזן קשבת לצרכי הקהילה. פעילותו מוכרת היטב בקרב תושבי אחיסמך, כמי שקשוב לצרכי הציבור ופועל במסירות ללא לאות על מנת להגשים את המטרה של מכבי לאפשר מענה מותאם ויחס אישי לחברים.

לפני ימים אחדים קיבל דיסלדורף הוקרה על פעילותו הענפה מעמותת 'עזר מציון', במסגרת התנדבותו במיזם "מחוברים לחיים" שמופעל על ידי העמותה. את התעודה העניק לו באופן אישי מייסד "עזר מציון" הרב חנניה צ'ולק, שאף ציין את פעילותו המסורה למען הכלל והפרט.

תעודת ההוקרה ניתנה לו על היותו "מגן אנושי של חולים, נכים וקשישים", וכן על היותו "לוחם במערכה הבלתי פוסקת להצלת חיים". הוקרה זו מגיעה על רקע פעילותו במישור הסיוע ומעשי החסד שהוא שותף להם, המוכרים היטב בסביבתו. היכרותו המעמיקה עם פעילויות העזר והתמיכה, לצד האמון הציבורי לו הוא זוכה בעקבות השתדלותו עבור התושבים, הביאה את מכבי לצרף אותו לפני חודשים אחדים לסגל מתאמי קשרי הקהילה שלה המצטיינים במסירותם והירתמותם לסייע לכל פנייה.

במכבי מציינים כי תעודת ההוקרה מבטאת מעט מהפעילות הברוכה אותה מוביל דיסלדורף, וכי התעודה האמיתית היא האנשים הרבים להם סייע במהלך פעילותו. "אנו מברכים את מתאם קשרי הקהילה המסור ר' משה דיסלדורף על קבלת התעודה מעמותת עזר מציון. התעודה מביעה את ההערכה הרבה לה הוא זוכה מהציבור, ועבורנו זו עדות על הערך הרב שהוא מביא עמו למכבי".

 

עזר מציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד