י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"לא רגב, לא מעניין"

נתניהו מחמיא לחושף הצביעות: "אמיץ וגיבור"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שיבח את מגיש הטלוויזיה שרון גל, מחדשות 13, וכתב כי הוא "עיתונאי אמיץ ויש עוד כמה כמוהו. מעטים מול רבים ובעיניי לא פחות מגיבורים". זאת לאחר שגל טען בתוכניתו כי התקשורת מבליגה לנוכח מחדלים של "ממשלת השינוי, האיחוי והריפוי" - שבתקופת נתניהו היו נלווים עם מתקפות קשות מצד כלי התקשורת

נתניהו מחמיא לחושף הצביעות: "אמיץ וגיבור"
איש התקשורת שרון גל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שיבח היום (רביעי) את מגיש הטלוויזיה שרון גל, מ'חדשות 13', וכתב כי הוא "עיתונאי אמיץ ויש עוד כמה כמוהו. מעטים מול רבים ובעיניי לא פחות מגיבורים".

נתניהו צירף קטע קצר מתוך התוכנית של גל ב'חדשות 13', בו הוא טוען כי התקשורת מבליגה לנוכח מחדלים של "ממשלת השינוי, האיחוי והריפוי" - שבתקופת נתניהו היו נלווים עם מתקפות קשות מצד כלי התקשורת.

גל טען בתוכנית כי לפני כשנה כשיצאו טיסות לאומן, תקפו את ממשלת נתניהו - אבל כעת כשהמונים מציפים את נתב"ג בדרך לטורקיה, לרגל חג הקורבן המוסלמי 'עיד אל-אדחא' - "מילה של זעקה אתם לא שומעים".

גל הציג נתונים לפיהם, מתחילת החודש הנוכחי, יצאו לטורקיה 619 טיסות; 30 טיסות ליום וכ-80 אלף נוסעים עליהן.

שרון גל חושף את הצביעות/ צילום: צילום מסך מטוויטר

זאת כאשר בטורקיה מתים מדי יום, 50 חולי קורונה, עם 8,000 נדבקים ביממה כשאחוז הבדיקות החיוביות עומד על 2.5% מסך הנבדקים.

"לא מירי רגב לא מעניין", אמר גל והציג סרטוני-רשת של שרת התחבורה הנוכחית מרב מיכאלי, כשהוא טוען כי הסרטונים והפעולות שלה היו מביאים עליה גל ביקורות ולעג מצד התקשורת, לו היו קוראים לה מירי רגב.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שרון גל הוא עיתונאי אמיץ ויש עוד כמה כמוהו. מעטים מול רבים ובעיניי לא פחות מגיבורים".

"בקטע המצורף שרון חושף את האמת על הדרך שבה התקשורת תקפה את ההחלטות המוצדקות שאנחנו קיבלנו כשהיינו בממשלה, מול הדרך שבה התקשורת מאתרגת את ממשלת ההונאה בדיוק באותם נושאים", הוסיף נתניהו.

ראש האופוזיציה טען: "הממשלה הנוכחית קיבלה מידינו את המדינה במצב הטוב ביותר בעולם. המדינה הראשונה בעולם שיצאה מהקורונה. בתוך שבועות הממשלה הספיקה להחזיר את הקורונה לישראל. הם לא מצליחים לקבל החלטות ולא מסוגלים לשמור על ההצלחה שהבאנו".

"זו הסיבה העיקרית לכך שנמשיך לפעול בכל דרך כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת בהקדם", דברי נתניהו.

 

 

בנימין נתניהו שרון גל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד