י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מכבי השיקה את "קו הבריאות" – עולם מרתק של בריאות בטלפון אחד

קו התוכן הייחודי כולל עולם מרתק של בריאות לכל המשפחה כולל מתכונים, טיפים לחיים בריאים, הרצאות וסיפור לילדים

מכבי השיקה את "קו הבריאות" – עולם מרתק של בריאות בטלפון אחד
קו הבריאות צילום: יח"צ

מכבי שירותי בריאות שמחה להשיק את "קו הבריאות" – קו תוכן איכותי לכל המשפחה הכולל עולם מרתק של בריאות בטלפון אחד. פשוט חייגו ל"קו הבריאות", ותיהנו משורה של פעילויות ומסרים חווייתיים להורים וילדים.

ב"קו הבריאות" תיחשפו למתכונים מיוחדים לאמהות וילדים מאת אביגיל מייזליק, טיפים לחיים בריאים מאת מומחי מכבי, הרצאות מאת הסופרת מנוחה פוקס, סיפור לפני השינה מאת רבי שרגי ועוד מגוון פעילויות וחוויות תוכן ייחודיות. בנוסף, בימים אלו לקראת תשעה באב, ניתן להאזין לטיפים של מומחים לקראת הצום.

ר' משה שלזינגר, מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, אומר: "בריאות תקינה מתחילה בראש ובראשונה בקיום אורח חיים בריא, ובמכבי אנו פועלים כל העת להעצים את מודעות הציבור לאורח החיים הבריא. במסגרת זו אנו שמחים להשיק את 'קו הבריאות' הכולל תוכן סוחף וחוויתי לכל המשפחה, על מנת לשמור על אורח חיים בריא בכל גיל. נמשיך לפעול למען הציבור ולהעניק לחברי מכבי את השירות הרפואי המתקדם, המקצועי והנגיש ביותר. קו הבריאות הותאם במיוחד לצרכי החברים החרדים, ואין ספק כי מדובר ביוזמה פורצת דרך שתורמת רבות לקהילה. יוזמה זו הינה חלק ממכלול הפעילויות של מכבי להעמקת התקשורת בין הקופה לחברים".

נשמע טוב? נשמע בריא! להאזנה חייגו 077-7711122

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד