י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מכבי השלימה את היערכותה לקראת בין הזמנים

במהלך בין הזמנים ייצאו אלפי משפחות לחופשות וטיולים ברחבי הארץ, ובמכבי שירותי בריאות הנחו את כלל המרכזים הרפואיים בארץ להיערך בהתאם ורועננו הנהלים לקבלת מטופלים ללא כרטיס מגנטי

מכבי השלימה את היערכותה לקראת בין הזמנים
סניף מכבי צילום: יח"צ

במכבי שירותי בריאות השלימו את היערכותם לקראת תקופת בין הזמנים וחופשת הקיץ, כאשר משפחות רבות עומדות לצאת לחופשה ברחבי הארץ או להימצא בדרכים ובטיולים באזורים השונים. בהתאם לכך הונחו כלל המרכזים הרפואיים של מכבי להיערך למקרה בו יידרשו להעניק שירות רפואי לחברי מכבי מאזורים אחרים, ורועננו הנהלים באשר לקבלת מטופלים באמצעות אישור חד פעמי ללא כרטיס מגנטי.

למכבי שירותי בריאות פריסה מלאה של מרכזים רפואיים בכל רחבי הארץ, ומשכך יוכלו החברים להמשיך ולקבל את שירותי הרפואה האיכותיים והמקצועיים ביותר בכל מקום. גם בשדרה הניהולית החרדית של מכבי ובקרב מתאמי קשרי הקהילה רועננו ההנחיות ודרכי שיתוף הפעולה בין האזורים השונים הארץ, על מנת שחברי מכבי יוכלו לקבל את השירות המסור לו הם נדרשים בכל מקום בו יהיו.

במכבי מדגישים כי בכל מקרה של בעיה רפואית ניתן לפנות למוקד מכבי ללא הפסקה לייעוץ מקצועי, כאשר הצוות הרפואי המסור ינחה את החברים לקבלת השירות הנדרש באחד ממרפאות מכבי באזור הנופש, ובמידת הצורך אף יופנו למוקדי מכבי השונים.

לדברי מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי, משה שלזינגר: "בנוסף לכל המרכזים הרפואיים ברחבי הארץ העומדים לשירות החברים, הנופשים והמטיילים שיידרשו בכך יוכלו להסתייע בשירותם המסור של השדרה הניהולית החרדית ועשרות מתאמי קשרי הקהילה של מכבי הנמצאים בכל רחבי הארץ, מדרום לצפון. אנו ערוכים לספק את המענה האיכותי והמקצועי של מכבי בכל מקום ובכל שעה".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד