י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא סופר את בנט

נתניהו דוחף לחיסון שלישי: שוחח עם מנכ"לי 'פייזר' ו'מודרנה'

יו"ר האופוזיציה נוקט יוזמה ומעל ראשו של ראש הממשלה בנט שוחח עם המנכ"לים של חברות החיסונים במטרה לדחוף למתן חיסון שלישי לאזרחי ישראל | "אין דרך אחרת להציל חיים ולהשאיר את הכלכלה פתוחה"

נתניהו דוחף לחיסון שלישי: שוחח עם מנכ"לי 'פייזר' ו'מודרנה'
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

בעוד בעולם הרפואה מתחבטים לגבי האפשרות של מתן מנת חיסון שלישית, אותה הם מכינים מנת "בוסטר" (דחיפה), במטרה להגביר את כמות הנוגדנים מול הוורייאנטים החדשים, ובממשלת ישראל ובמערכת הבריאות עדיין נמנעים מלתת אותה, הערב (רביעי) מפרסם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו סרטון וידאו, בו הוא מדווח על שיחה שקיים עם מנכ"לי 'פייזר' ו'מודרנה' באשר להבאת חיסונים לישראל.

לפי הדיווח של העיתונאית מורן אזולאי, נתניהו, שצבר לא מעט קילמוטרז', בחלקו מוצלח, בהתמודדות עם נגיף הקורונה כראש ממשלה, דוחף כעת לחיסון שלישי בישראל ולצורך כך אף דיבר עם מנכ"לי פייזר ומודרנה, מעל הראש של בנט והממשלה החדשה.

אחרי שיחה עם מנכ"ל 'פייזר', אלברט בורלא, אמר יו"ר האופוזיציה: "בימים האחרונים שוחחתי פעמיים עם ידידי מנכ"ל פייזר אלברט בורלא וגם עם מומחים רבים נוספים. הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים וחייבת להתחיל מיד לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50".

לדבריו, "הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולשמור על כלכלה פתוחה וצומחת".

בראיון לתקשורת הישראלית לפני מספר חודשים מנכ"ל 'פייזר', אלברט בורלא שיבח את התנהלותו של נתניהו בכל הנוגע להבאת החיסונים לישראל. "התרשמתי מהאובססיה של ראש הממשלה שלכם – הוא התקשר אליי 30 פעם", החמיא מנכ"ל 'פייזר' לראש ממשלת ישראל לשעבר.

בהתייחסו לבחירה בישראל כמדינת מבחן לחיסוני הקורונה אמר בורלא: "ידענו שיהיה טוב עבור האנושות אם תיבחר מדינה אחת שבה נוכל להדגים מה חיסון האוכלוסייה יכול לתרום לבריאות האנשים בה, וגם לכלכלה – כי ניתן יהיה לפתוח מחדש את המשק".

בנימין נתניהו אלברט בורלא חברת פייזר חברת מודרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד