י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תעלומה בעכו

גופת אלמוני נמצאה בעומק הים: "נפל ונפגע מסירה"

המשטרה מדווחת על גופה נמצאה ליד שובר הגלים בחוף ימה של עכו. הנסיבות בבדיקה | הערכה לעת עתה היא כי מדובר בבן 20 שנפל או נפגע מסירה

גופת אלמוני נמצאה בעומק הים: "נפל ונפגע מסירה"
אמבולנס על חוף הים צילום: דוברות מד"א

גופת אדם אלמוני, בשנות ה-20 לחייו, אותרה היום (רביעי) בעומק הים, מול חופי העיר עכו. במשטרה עדיין חוקרים מה גרם למותו של האיש, אך הערכה היא כי הוא נפל או נפגע מסירה. פראמדיקים נאלצו לקבוע את מותו במקום. במקביל נעשים מאמצים לזהות את פרטיו של האיש.

הדיוח על הגופה התקבל אצל כוחות ההצלה סמוך לשעה 17:50. לפי מד"א, "נמסר על צעיר שככל הנראה נפל מסירה ונפגע ממנה בעומק הים מול עכו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

פראמדיק מד"א, מיכאל יוחנוב סיפר: "הצעיר שנפגע מהסירה באורח קשה בפלג גופו העליון חולץ ע"י סירה של השיטור הימי לנמל עכו כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

במשטרה הודיעו כי פתחו בחקירת נסיבות מציאת גופת אלמוני שנמצאה בים סמוך לשובר הגלים "במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח אודות מציאת גופת אלמוני סמוך לשובר הגלים בעכו. על פי חשד ראשוני ייתכן ונפל מכלי שייט ו/או נפגע מכלי שייט", נמסר מהמשטרה.

עכו גופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד