י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תורה תורה חגרי שק

אבל כבד: חבר המועצת באמריקה הלך לעולמו

בארה"ב הסתלק לבית עולמו הגאון רבי יוסף יצחק פייגלשטוק זצ"ל מזקני ראשי הישיבות באמריקה, ראש ישיבת 'מתיבתא לונג ביץ'' וחבר מועצת גדולי התורה. אבל כבד בעולם התורה באמריקה עם פטירתו

אבל כבד: חבר המועצת באמריקה הלך לעולמו
הגאון רבי יצחק פייגלשטוק זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: אבל בעולם התורה בארה"ב משם מגיעה הבשורה על הסתלקותו לשמי רום של הגאון רבי יוסף יצחק פייגלשטוק זצ"ל, ראש ישיבת מתיבתא לונג ביץ' וחבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל באמריקה והוא בן 90 בפטירתו.

היה מתלמידיו של הגאון רבי אהרון קוטלר זצ"ל, ראש ישיבת 'בית מדרש גבוה' לייקווד, שהחשיבו מאוד והתייעץ עמו לעיתים קרובות בהיותו אחד מתלמידיו הקרובים.

ראש הישיבה זצ"ל העמיד אלפי תלמידים בישיבת 'מתיבתא לונג ביץ'. כמו כן שימש כחבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל באמריקה לצד גדולי התורה.

קשר מיוחד היה לראש הישיבה זצ"ל עם גדולי התורה בארץ הקודש, במיוחד היה בקשר עם חבר המועצת של 'דגל התורה' הגרמ"צ ברגמן שבהגיעו לארה"ב היה נפגש עמו תדיר.

ראש הישיבה חלה את חוליו בחודשים האחרונים ואושפז גם לפני מספר שנים כמה פעמים והתקיימו תפילות רבות לרפואת רבי יוסף יצחק בן גיטל, אך היום כאמור קרסו מערכות גופו והוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב תלמידיו הרבים. 

ההלוויה תתקיים בלונג ביץ', והוא ייטמן בלייקווד שבניו גרז'י.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ראש ישיבה חבר מועצת גדולי התורה אגודת ישראל דאמריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד