י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שלושה מסוקים בזירה

אסון נורא: נערה חרדית נהרגה בתאונה; אמה ואחיה במצב קשה

משפחה חרדית ממנצ'סטר שנסעה לעבר ביתה נקלעה לתאונת דרכים קשה עם משאית. שלושה פצועים קשה פונו במסוקים מהזירה, בת המשפחה נפטרה מפצעיה בבית החולים | האב מספר על משאית שהתנגשה ברכבם ומתחנן לתפילות עבור רעייתו ובנו שנלחמים על חייהם

אסון נורא: נערה חרדית נהרגה בתאונה; אמה ואחיה במצב קשה
זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

אסון מחריד בבין הזמנים: שלושה בני משפחה חרדית, מקהילת חסידי בעלזא במנצ'סטר שבאנגליה נפצעו הערב (רביעי) בתאונת דרכים קשה ופונו במצב לא יציב לבית חולים. בת המשפחה בת ה-14 נפטרה מפצעיה בבית החולים. הציבור נקרא לקרוע שערי שמים בתפילה לרפואת אם המשפחה ובנה שנלחמים על חייהם. 

התאונה התרחשה בכביש הראשי מס' M74 שנמצא בשטחה של סקוטלנד. מרחק כשעתיים נסיעה מעיר מגורי המשפחה במנצ'סטר.

אבי המשפחה הרה"ח ר' מרדכי זאב גרוסקופף, תיאר בשיחה מתוך האמבולנס לאחד מחבריו כי משאית הגיחה לתוך רכבם וביקש: "אנא התפללו לרפואת בני משפחתי המצויים במצב מאד קשה במסוק. כל אחד בדרך לבית חולים אחר, אנא קרעו שערי שמים על משפחתי שזקוקים לרחמי שמים מרובים". כך האב המודאג.

אנא התפללו לרפואת האם: רות שרה בת חנה ובנה יוסף אברהם בן רות שרה לרפו"ש. הבת טויבא בן ה-14 לא שרדה את הפציעה האנושה ולמרבה הצער מותה נקבע בבית החולים.

הכביש סגור למעלה משעתיים וחצי ומשרד התחבורה של סקוטלנד פרסם כי "למרבה הצער, אנו עדיין ממתינים לדיווח מהמשטרה באשר לפתיחת התנועה, בינתיים הכביש סגור, אנחנו לא יודעים מתי הכביש ייפתח". 

עד ראיה שנתקע בכביש צייץ בחשבון הטוויטר שלו, כי הוא תקוע בתנועה בכביש M74 הצפוני בגלל תאונה, "זה חייב להיות ממש גרוע כי שלושה מסוקים נחתו, איבדתי את מספר האמבולנסים והניידות וכוחות כיבוי שעקפו מהשוליים".

פקק תנועה שנוצר באזור התאונה.

נוסעת נוספת שחלפה בכיוון הנגדי כתבה: "עברתי עכשיו בכיוון השני ונאלצתי לצאת מהרכב לתחנת שירות, זה נראה מחריד עם כמה כלי רכב מעורבים ושירותי חירום רבים שם".

בבית המדרש של חסידי בעלזא במנצ'סטר, הקהילה אליה משתייכת המשפחה, תתכנס תפילה מיוחדת של ספר רביעי בתהילים, בשעה 20:30 (שעון מקומי) והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים.

משפחה חרדית תאונת דרכים מנצ'סטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד