י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הרפורמים מזייפים!"

בן גביר הסביר באולפן: "יאכלו פה טריפות" · צפו

אחרי ששר הדתות מתן כהנא הכריז על פתיחת שוק הכשרות, יו"ר 'עוצמה יהודית' התראיין לאמנון לוי וניסה להסביר מדוע הוא מתנגד לתוכנית: "הדאגה לכשרות היא כדי שאתה תאכל כשר" | הוא הזהיר מפני כניסת הרפורמים לשוק הכשרות: "זה נורא ואיום"

בן גביר הסביר באולפן: "יאכלו פה טריפות" · צפו
איתמר בן גביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר התראיין הערב (רביעי) לאמנון לוי ב'ערוץ 13' וניסה להסביר את עמדתו לפיה הוא מתנגד לרפורמת הכשרות החדשה עליה הכריז השר לשירותי דת מתן כהנא. 

"אז מה אתה בעצם אומר לי, שמחר הרפורמים ייתנו כשרות?", תהה בן גביר בפני לוי ומיד השיב, "נורא ואיום!". יו"ר עוצמה יהודית הסביר כי "הבעיה היא האזרח שמגיע למסעדה כזאת, ולא יודע שהכשרות רפורמית!"

"זו כשרות רפורמית, ומכניסים לך בשר ומכניסים לך חלב - ואז אוכלים טרפות", אמר בן גביר. המגיש הקשה ושאל את בן-גביר מנין לו הביטחון שהרפורמים מערבבים בשר וחלב - ויו"ר 'עוצמה יהודית' השיב שהרפורמים מוותרים על הרבה דברים ביהדות.

עוד אמר בן-גביר ללוי: "אני בא מבית חילוני, ואנשים חילוניים בעיני הם צדיקים ואני אוהב אותם והכל בסדר, אבל יש לי בעיה עם הרפורמים פי מיליון מאשר אדם שאומר שהוא לא מקפיד על שמירת שבת".

"הרפורמים מזייפים! ומה אתה ואמר לי פה בעצם? תהיה מסעדה, תהיה כשרות רפורמית - ויאכלו משהו שהוא לא כשר. הדאגה לכשרות היא כדי שאתה תאכל כשר", סיכם בן גביר עם פניה למגיש.

אמנון לוי איתמר בן גביר מתן כהנא רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד