י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הדיילת ראתה ודיווחה

כך נלכד חולה הקורונה שהתחזה לאשתו בטיסה

חולה קורונה הצליח להסתנן לטיסה הודות להתחזות לאשתו. הוא לבש ניקאב ורק עיניו בצבצו, אולם כשירד הוא נלכד. דיילת שראתה אותו יוצא מהשירותים של המטוס בבגדי גבר גילתה על כך לרשויות השדה עם הנחיתה

כך נלכד חולה הקורונה שהתחזה לאשתו בטיסה
מוסלמית. אילוסטרציה צילום: unsplash

אזרח אינדונזיה חולה קורונה נתפס כשהוא מתחזה לאשתו. הוא חבש נִיקַאבּ (רעלה מוסלמית מסורתית לנשים המכסה את כל פניה של האישה מלבד פתח צר באזור העיניים) כדי לעלות על טיסת פנים מג'קרטה לעיירת הולדתו טרנטה.

אשתו של הנוסע נבדקה לקורונה ונמצאה שלילית ולכן ניסה להשתמש בזהות שלה ובתוצאות השליליות שהראו כי אין לה קורונה כדי לנסוע. הנוסע עבר בהצלחה בבדיקות האבטחה בשדה התעופה והצליח לעלות על המטוס והיה באמצע הדרך בעת שנתפס.

דיילת סיפרה לרשויות שהיא ראתה אותו נכנס לשירותים במטוס וחוזר לבוש בבגדי גברים במקום הניקאב המוסלמי. היא אמרה למנהלים שלה בשדה התעופה שעיכבו אותו לאחר שירד מהמטוס.

איש משרד הבריאות בדק אותו מיד, וכאמור הוא התגלה חיובי לנגיף. כך על פי ה-CNN. קצין המשטרה מוחמד עריף גאני, אמר לתקשורת המקומית: "שדה התעופה יצר קשר מיידית עם צוות כוח מיוחד המטפל בבעיות מטעם הממשלה כדי לפנות את האיש, הצוות היה לבוש בציוד המגן מפני הידבקות, והוא נלקח אותו באמבולנס לביתו לבידוד עצמי, שם יפקחו עליו שוטרים".

בעקבות המקרה ומחשש כי היו כאלה שהצליחו ויהיו עוד כאלה שינסו לחקות את מעשיו של האיש, מפקד המשטרה גאני אמר כי הביטחון בשדה התעופה יוגבר בזמן הקורונה כדי לנסות ללכוד מתחזים.

האיש טס בחברת סיטילינק, חברת תעופה זולה המופעלת על ידי גארודה אינדונזיה, חברת הדגל של המדינה. כמו מדינות רבות, אינדונזיה חווה עלייה בהידבקויות, וכיום היא הנקודה החמה של אסיה לנגיף. רבים מהמקרים החדשים הם גרסת הדלתא שמסתובבת ברחבי העולם.

קורונה אינדונזיה התחזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד