י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בחסות העוצר הלילי

נשלח לבידוד, קשר סדינים מקומה רביעית, השתלשל מהחלון ונמלט

הנחישות הולידה יצירתיות. אזרח אוסטרלי שעם נחיתתו נשלח לבידוד במלון, השתלשל באישון ליל מקומה רביעית אל הרחוב באמצעות שרשרת סדינים שקשר | הוא נלכד, נבדק ונמצא שלילי, אך על עצם הבריחה יעמוד לדין 

נשלח לבידוד, קשר סדינים מקומה רביעית, השתלשל מהחלון ונמלט
שרשרת הסדינים בחזית המלון צילום: Western Australia Police Force

אזרח אוסטרלי שביקש לבקר בעיר פרת' בארצו, בא בטיסה מבריזביין - קווינסלנד, אך לאחר שנחת התבשר כי הוא מנוע מלהיכנס לעיר בגלל הגבלות הקורונה החמורות הנוהגות בה, במסגרתן אין כניסה לזרים שאינם מתגוררים במקום, אלא אם יש בידם אישור מיוחד.

האיש בן ה-39 אמור היה להישלח בחזרה לקווינסלנד בטיסה שיצאה כעבור 24 שעות, ובינתיים הוא שוכן בבידוד בבית מלון בפרת'. אלא שבמהלך הלילה, בחסות החשיכה בשעה 00:45 בלילה שביום שלישי לרביעי ובעודו מנצל את היעדר העוברים והשבים מרחובות העיר, בגלל הגבלות הקורונה, קשר האיש סדינים שמצא בחדר המלון בו הושם בבידוד, וכך יצר חבל שהיה ארוך מספיק כדי להגיע מחלון הקומה הרביעית אל הקרקע שבחצר הבנין.

רק לאחר שחלף זמן מה, הבינה המשטרה בפרת' כי האורח נמלט מהמלון המבודד ועלול לסכן את תושבי העיר בנגיפים שאולי הביא עמו מחלקיה האחרים של אוסטרליה.

בעקבות כך נפתח מצוד בעקבותיו, וכעבור זמן מה הוא נמצא ברחובה של עיר ונעצר. "הוא ירד למטה דרך חלון החדר בקומה הרביעית באמצעות חבל העשוי סדינים וברח מהאזור", נכתב בהודעת המשטרה. נאמר לו כי הוא חייב לעזוב תוך 48 שעות, והוא נשלח למלון ריברדייל בזמן שהמתין לטיסתו, אך החליט לברוח כי לא רצה לטוס חזרה.

בדיקת קורונה שנעשתה לו גילתה שלפחות לעת עתה האיש אינו חולה בקורונה. הוא אמור להתייצב היום בבית משפט השלום בפרת' שם יוחלט לגביו.

קורונה אוסטרליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד