י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במסגרת גל המעצרים

צפו: שירותים מזהב בביתו של קצין המשטרה הבכיר

במסגרת מעצרם של לפחות 35 שוטרים שהיו מעורבים ברשת שחיתות ברוסיה שגרפה מיליוני רובלים, הופתעו לגלות את הפאר וההדר בדירתו של קצין משטרה בכיר • התיעוד מדבר בעד עצמו

צפו: שירותים מזהב בביתו של קצין המשטרה הבכיר
השירותים המוזהבים צילום: משטרת רוסיה

שירותים מוזהבים ומותרות אחרות, כמו כלים יקרים, נמצאו בבית מפואר עליו פשטו חוקרים רוסים, במסגרת מעצרה של חבורת שוטרים מושחתים.

משטרת רוסיה עצרה מספר שוטרים וקצין בכיר, שלקחו לכאורה שוחד בגין מתן אישורים מזויפים לעסקים. בדירת הקצין הבכיר התגלו ממצאים יוקרתיים כמו שירותים מזהב, האישורים אפשרו לכאורה לנהגים לעבור במחסומי משטרה עם מטענים לא מורשים של חומרי גלם וחומרי בניין.

כוחות משטרה ברחבי צפון הקווקז ברוסיה היו מעורבים במבצע נגד שחיתות. המשטרה מסרה כי היא ביצעה כ-80 חיפושים, כולל בתוך משרדי משטרת התנועה ותפסה כמויות גדולות של מזומנים, כמו גם מכוניות יוקרה. היחידה SK שעצרה את הקצין הבכיר אלכסיי ספונוב, ראש משטרת התנועה בדרום סטברופול, יחד עם שישה נוספים, נדהמה לראות את הפאר וההדר.

יחידת SK, היא גוף ממלכתי רוסי שהוקם בדומה ל-FBI האמריקני, פרסמה כי החבורה לקחה לכיסה שוחד במשך כמה שנים בשווי של יותר מ-19 מיליון רובל (כ-255,000 דולר), סכום עתק במושגים רוסיים.

האסלה, והכיור היו מצופים זהב, הרצפות והקירות מרוצפות בשיש, כשברקע תלויה מראה ענקית בסגנון עתיק ליד ארון אמבטיה שנצבע בזהב. חדר האמבטיה כולל אמבטיה כפולה, הכיורים ותא מקלחת צבועים בזהב, ואילו מהתקרה תלויה נברשת. אותו סגנון נמשך בכל הבית, ממדרגות זהב ועד ציורי קיר, טפטים מוזהבים, מסגרת מיטה מעוטרת, וילונות ויצירות אמנות המעטרות את הקירות.

השוטרים המושחתים הרוויחו את הונם העתק גם ממכירת לוחות רישוי עם מספרים מיוחדים.

ספונוב עשוי להיענש עד 15 שנות מאסר אם יימצא אשם. קודמו בתפקיד אלכסנדר ארז'אנוחין גם הוא בין העצורים. אלכסנדר קינשטין, חבר פרלמנט במפלגת רוסיה המאוחדת פרו-קרמלין, אמר כי יותר מ-35 שוטרי תנועה באזור עוכבו.

"במהותו פועלת בסטברופול סוג של מאפיה אמיתית, שמרוויחה מהכל: החל מאבקים עם השוק השחור ואישורי מטען ועד משלוחי חול", כתב חבר הפרלמנט באפליקציית המסרים טלגרם.

קצין משטרה גל מעצרים רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד