י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בפעם השנייה תוך יומיים

דיווחים על תקיפה ישראלית נוספת בסוריה

כלי תקשורת רשמיים בסוריה מדווחים גם הלילה על תקיפה ישראלית בשטח המדינה | לא דווח האם יש נפגעים כתוצאה מהתקיפה אך מערכות ההגנה האוויריות הופעלו

דיווחים על תקיפה ישראלית נוספת בסוריה
צה"ל תוקף - ארכיון צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ישראל תקפה הלילה (בין רביעי לחמישי) מספר מטרות במחוז חומס שבסוריה, כך דיווחו כלי תקשורת רשמיים במדינה. לפי הדיווחים, התקיפה אירעה סמוך לעיר אלקוסייר שבמחוז חומס. גורם בצבא סוריה אמר לאחר התקיפה כי נגרמו נזקים אך לא היו נפגעים.

יחד עם זאת, הטלוויזיה הרשמית בסוריה 'סאנא' לא ציינה האם יש נפגעים כתוצאה מהתקיפה. לפי הדיווח ב'סאנא', "מערכות ההגנה האוויריות הופעלו מול תוקפנות ישראלית במערב סוריה".

כזכור, בלילה שבין שני לשלישי דיווחו כלי תקשורת בסוריה על מתקפה ישראלית שכוונה נגד מטרות שככל הנראה מזוהות עם איראן וחיזבאללה. לפי הדיווחים, התקיפה בוצעה מהאוויר באזור מחוז חלב, דרומית לעיר. 'סאנא' טענה כי כל הטילים יורטו על ידי צבא סוריה. יחד עם זאת, יש לציין כי הדיווח על יירוט הטילים מגיע לאחר כל תקיפה, בעוד שגורמים שונים מדווחים לרוב על נזקים ונפגעים.

מספר שעות לאחר התקיפה שיוחסה לצה"ל נורו שתי רקטות לשטח ישראל ואחת מהן יורטה על ידי לוחמי ההגנה האווירית. רקטה נוספת נפלה ככל הנראה בשטח פתוח. לא היו נפגעים או נזק כתוצאה מהירי. בישראל העריכו כי אין קשר בין ירי הרקטות מלבנון לתקיפה המיוחסת בסוריה ולפי השערות ארגונים פלסטינים עומדים מאחורי השיגורים.

סוריה ישראל תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד