ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
כ-150 מאומתים חזרו לישראל

חיסונים ונתב"ג: השר מיש עתיד מבין את נתניהו

שר התיירות יואל רזבוזוב מ'יש עתיד' אמר כי כ-150 מאומתים חזרו לישראל במהלך עשרת הימים האחרונים. לגבי שיחת נתניהו עם בורלא: "זה תפקידה של האופוזיציה". פרופ' גרוטו על החיסון השלישי: "דיונים מורכבים - אך כרגע אין החלטה גורפת"

חיסונים ונתב"ג: השר מיש עתיד מבין את נתניהו
יואל רזבוזוב צילום: פלאש 90

שר התיירות יואל רזבוזוב מ'יש עתיד' אמר במהלך ראיון שמסר הבוקר (חמישי) לדב גיל-הר ברשת ב' כי כ-150 מאומתים חזרו לישראל במהלך עשרה הימים האחרונים, וכי "הסיפור של נתב"ג יצא מפרופורציה".

רזבוזוב טען כי אין הרבה חולי קורונה שנכנסים לגבולות המדינה דרך שדה התעופה. "הסיפור של נתב"ג יצא מפרופורציה. בסופו של דבר, המאומתים שחזרו מחו"ל בעשרה ימים האחרונים הם פחות מחצי אחוז מכלל המאומתים. הם טיפה בים. כ-150 אנשים בעשרה ימים", אמר שר התיירות.

שר התיירות התייחס גם להודעת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ששוחח עם מנכ"ל 'פייזר', אלברט בורלא: "הייתי שש שנים באופוזיציה, אתה מייצר כותרות. אתה קורא לממשלה לעשות דברים כאלה ואחרים, זה תפקידה של האופוזיציה. לא צריך לעשות 30 טלפונים בלילה לאף אחד, רה"מ עושה את השיחות בשעות שמתאימות לסדר היום שלו".

כזכור, אתמול פרסם נתניהו סרטון בו הוא סיפר כי שוחח עם מנכ"ל 'פייזר' אלברט בורלא: "בימים האחרונים שוחחתי פעמיים עם ידידי מנכ"ל פייזר אלברט בורלא וגם עם מומחים רבים נוספים. הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים וחייבת להתחיל מיד לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50".

לדבריו, "הממשלה חייבת להביא מייד את החיסון השלישי לישראל, אין דרך אחרת להציל חיים ולשמור על כלכלה פתוחה וצומחת".

בתוך כך, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופ' איתמר גרוטו, התראיין גם הוא לגיל-הר, והתייחס לעניין מנת החיסון השלישית נגד נגיף הקורונה, ואמר כי צריך עוד לעקוב לפני שמקבלים החלטה כזו".

לדבריו, "נעשו דיונים מורכבים במשרד הבריאות, אך כרגע אין החלטה גורפת על חיסון שלישי. אין גם עדויות שמצדיקות כרגע את הצורך בזה".

יואל רזבוזוב איתמר גרוטו חיסונים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד