י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המחנה מתגבש

ליברמן אישר: ההצעה של הקואליציה לאבידר

לאחר שהעביר אולטימטום על המשך הצבעתו יחד עם הקואליציה, חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', שמחה על התפקיד שהוצע לו - הסכים עם הקואליציה שיקבל את תיק המודיעין | מי שכעת מחזיק בתפקיד ויפרד ממנו הוא אלעזר שטרן, שצפוי לעבור לכהן כיו"ר סוכנות היהודית

ליברמן אישר: ההצעה של הקואליציה לאבידר
אלי אבידר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לקראת העברת התקציב, בקואליציה מעוניינים לגבש את הקואליציה, היום (חמישי) מדווח שהאחרונים העבירו הצעה חדשה לאחד מהח"כים בקואליציה שאיים על המשך הצבעתו יחד עם איתם.

הקואליציה, לפי הדיווח ב'וואלה', הגיעו להסכמה יחד עם חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו', לפיו הוא יקבל את תפקיד שר המודיעין, ואבידר ימשיך להצביע יחד עם הקואליציה על התקציב, שבה הקואליציה צריכה כל תמיכה.

מי שכעת מחזיק בתיק המודיעין הוא אלעזר שטרן מ'יש עתיד', שצפוי להתמנות ליו"ר הסוכנות היהודית, תפקיד שעד לאחרונה מילא נשיא המדינה הנכנס יצחק בוז'י הרצוג.

הבכירים בקואליציה טוענים שהמתווה הוא על דעתם של ראש הממשלה נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, כשגם שר האוצר ליברמן נתן את הסכמתו, אחרי שהוא כזכור הסתכסך עם אבידר בהשבעת הממשלה.

הצעת הפשרה בין הקואליציה לאבידר, מגיעה לאחר שלאחרון הוצע ערב השבעת הממשלה להיות שר במשרד האוצר - והוא סירב. אבידר הסתכסך עם ליברמן, ומאז הודיע שיפעל עצמאית בכנסת, והסיר את תמונת הלוגו של 'ישראל ביתנו' מתמונת הפרופיל בפייסבוק.

אביגדור ליברמן אלי אבידר אלעזר שטרן הסוכנות היהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד