י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אבידר לא התפייס

ח"כ גולן ימונה לסגן שר; ביקורת באופוזיציה

חבר הכנסת יאיר גולן ימונה לסגן שר הכלכלה והתעשייה. ברביבאי: "איש ביצוע מעולה" | דיווח: בקואליציה הציעו לח"כ אלי אבידר את משרד המודיעין באם שטרן ימונה ליו"ר הסוכנות היהודית - אבידר סירב ומעוניין במינוי מיידי

ח"כ גולן ימונה לסגן שר; ביקורת באופוזיציה
יאיר גולן בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יותר מחודש מאז הוקמה הממשלה החדשה של בנט ולפיד ועדיין נותרו קצוות בלתי פתורים. היום (חמישי) מדווח על מינוי חדש בשורות הממשלה. 

בהודעה משותפת לשרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי וח"כ יאיר גולן נכתב: "אלוף במילואים, חבר הכנסת יאיר גולן ימונה לתפקיד סגן שרת הכלכלה והתעשייה. מינוי אשר ייכנס לתוקף עם אישור הממשלה".

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי בירכה על ההחלטה: "יאיר גולן, איש ביצוע מעולה בטוחה שנעבוד בשיתוף פעולה מלא לקידום הכלכלה והתעשייה בישראל".

ח"כ גולן הסביר מדוע לקח את הג'וב החדש: "משבר הקורונה המחיש עד כמה חשוב תפקיד המדינה בניהול הכלכלה וההשקעה באזרחים. אני שמח להצטרף לשרה ברביבאי בהתמודדות משותפת עם האתגרים שבחיזוק התעשייה ושיקום כלכלת ישראל".

עוד דווח היום כי הקואליציה הציעה לאלי אבידר, המורד של 'ישראל ביתנו', להתמנות לשר המודיעין במקומו של אלעזר שטרן (יש עתיד), באם אכן שטרן ייבחר ליו"ר הסוכנות. לפי הדיווח, אבידר מסרב להצעה ודורש להתמנות באופן מיידי ולא להמתין לבחירתו של שטרן לסוכנות.

ח"כ מיקי זוהר הגיב למינוי של גולן לסגן שר הכלכלה: "‏אני מקווה שסגן שר הכלכלה החדש יידע לזהות גם תהליכים כלכליים. אתם חייבים להסכים שמרצ איבדה את הבושה. מסתבר ש 21 שנה באופוזיציה עשו את העבודה עד למצב בו הם מוכנים לוותר על הכל בשביל תפקידים בממשלה".

הפרשן עמית סגל מבקר את המינויים המיותרים בממשלה וכותב: "אבידר וגולן היו מראשי המחאה להפלת נתניהו, שידרו כאילו אושרם הפרטי והלאומי נעוץ רק בהחלפת השלטון. עכשיו צריך לתחזק אותם בשתי משרות מיותרות - שר מודיעין שאיננו חבר קבינט, וסגן שר שאין בו צורך".

 

אלי אבידר יאיר גולן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד