ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מחבבי השביעית

הגר"ח קנייבסקי באמירה מפתיעה על קיום מצוות השמיטה

התפעלות רבה נרשמה בבית מרן הגר"ח קנייבסקי אחר ששמע על פעילות ארגון 'מחבבי שביעית' המתווכים את רכישת הקרקע מהחקלאי ביישוב תירוש 

הגר"ח קנייבסקי באמירה מפתיעה על קיום מצוות השמיטה
הגר"ח קנייבסקי מברך את מחבבי שביעית צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי שבתי לוי רבה הספרדי של שכונת רמת אהרן המפקח על ההיבטים ההלכתיים של ארגון 'מחבבי שביעית' לצדו של הגאון רבי מרדכי גרוס, עלה למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי כדי לברר האם אכן מי שקונה ד' אמות של קרקע בארץ ישראל לפני היכנס שנת השמיטה זוכה אף הוא לקיים את מצוות השמיטה וחלה עליו ברכת השם לפרנסה ושפע.

לחצו כאן והצטרפו למיזם רכישת הקרקעות>>>

או חייגו: 072-395-2213

הגר"ח קנייבסקי שמע את פעילות ארגון 'מחבבי שביעית' המתווכים את רכישת הקרקע מהחקלאי ביישוב תירוש היישר לקונה ללא יד אמצעית, ונהנה מאוד מנוסח שטר המכירה שנכתב על ידי גדולי הפוסקים כדת וכדין.

לשאלת הגר"ש לוי השיב שר התורה כי גם מי שקונה ד' אמות לקראת שמיטה מקיים את המצווה בהידור וחלה עליו ברכת השם האמורה בתורה "וצוויתי את ברכתי".

כזכור, גדולי תורה ופוסקי הלכה נחשבים הביעו כבר את דעתם כי הדרך הטובה ביותר לרכוש קרקע לקראת שנת השמיטה היא על ידי רכישה ישירות מהחקלאי, משום שבכך מסייעים לו כלכלית בשנת השמיטה, וגם נחשב לקניין גמור ככל קניין אחר. בין גדולי התורה שרכשו בעצמם קרקע במושב תירוש הוא הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף שחיזק את ידי העסקים במלאכה.

להצטרפות לגדולי הדור, לרכישת ד' אמות בארץ ישראל ישירות מהחקלאי, השאירו פרטים וניצור עמכם קשר>>

או חייגו:
072-395-2213

דיני שביעית הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד