י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אין כמו רושם ראשוני – הפקת סרטונים לסטארטאפים

כל סטארטאפ רוצה להציג עצמו בדרך הטובה ביותר בפני משקיעים, שותפים ולקוחות ולהשאיר עליהם רושם ראשוני חיובי. סרטוני תדמית וסרטוני הסברה הם דרך מצוינת לעשות זאת

אין כמו רושם ראשוני – הפקת סרטונים לסטארטאפים
סטארטאפ צילום: freepik

היצירתיות והיוזמה של הישראלים היא שם דבר בעולם, וכתוצאה מכך, מספר רב של סטארטאפים נפתחים בכל שנה במדינה. יש כאלו המבוססים על רעיונות פורצי דרך וכאלו הממשיכים את דרכם של אחרים, יש כאלו המבקשים לשנות את העולם וכאלו שרק הצליחו למצוא פיתרון פשוט לבעיה מוכרת. כך או כך, כל סטארטאפ חייב לקנות לעצמו אחיזה בלבבות האנשים, להשיג משקיעים ושותפים ובהמשך גם לקוחות. אז כיצד עושים זאת? סרטונים לסטארטאפים הם התשובה.

הציגו את עצמכם בעזרת סרטון הסברה

כחלק מתהליך בניית החברה החדשה, בעלי סטארטאפים נדרשים לפנות לשותפים ולמשקיעים ולהציג בפניהם את החברה, את החזון שלה, את מוצריה, את התוכנית הכלכלית שלה ועוד. לרוב, ההצגה מתבצעת בסיוע מצגות הכוללות תמונות וטקסט, אך ניתן לשדרגן לסרטוני הסבר אינפורמטיביים ומרתקים שימשכו הרבה יותר תשומת לב ויותירו רושם רב יותר על הצופים.

לצורך כך יש ליצור סרטון וידאו אינפורמטיבי שמציג את הנתונים החשובים בצורה ידידותית ונעימה לצפייה. לצד העברת המידע, הסרטון צריך ליצור תחושת היכרות עמוקה יותר עם החברה, כך שכדאי לעתים להציג אנשים מרכזיים בחברה, זאת מכיוון שפנים אנושיות מעוררות אמון וקרבה ומחזקות את הקשר הרגשי.

הסרטון לא צריך להיות יקר ומורכב, מספיק שיהיה רעיון מוביל יצירתי ומוצלח שיוביל אותו וייחד אותו מאחרים. סרטון אנימציה למשל הוא בחירה מצוינת בעבור סוג כזה של סרטון, שכן הוא יכול להציג בצורה פשוטה ומהירה נושאים מורכבים העומדים בליבת הפיתוח הטכנולוגי של החברה. בסרטון אנימציה תוכלו ליצור עולם דימויים ייחודי לכם, הנשען על המיתוג שלכם, וכך להעביר את המסרים בצורה בהירה תוך חיזוק הקשר למותג.

בהכנת הסרטון כדאי לחשוב לעומק על הקהל שיצפה בו – עד כמה הוא מכיר את התחומים שבהם עוסקת החברה? אילו הסברים נדרשים על מנת להכניס אותו לעניינים? איזה מידע נחוץ לו? מהו סגנון הדיבור המתאים לו? וכן הלאה.

סרט תדמית להפצה רחבה

סטארטאפים הם שחקנים חדשים בשוק, ועל כן הם נדרשים למאמצים מיוחדים על מנת לקנות להם שם ונוכחות. סרטוני תדמית המופצים בפלטפורמות דיגיטליות שונות הם דרך מצוינת להציג את עצמכם בפני הקהל הרחב ולהכיר לו את המוצרים המעולים שלכם.

כאשר אנו יוצרים סרט תדמית לסטארטאפ עלינו לזכור שרבים מן הצופים בסרטון לא יהיו בעלי ידע והבנה מעמיקים בנושא שבו אנו עוסקים. על כן, חשוב לשמור על הסרטון קליל יחסית, להסביר לקהל הצופים על המוצר או השירות מבלי להיכנס להסברים מורכבים מדי, שיגרמו לגולשים לנטוש. כדאי להסביר להם כיצד המוצר החדש יענה בדיוק על הצרכים שלהם ולעשות זאת בצורה מעניינת ומלהיבה. את כל זאת עלינו לעשות בסרטון קצר וממוקד, שאינו עולה באורכו על דקה או דקה וחצי.

סטארטאפים הם חוד החנית של הפיתוח הטכנולוגי, היצירתיות והמקוריות, וגם מערך השיווק שלהם צריך להיות כזה. הפקת סרטונים איכותיים ומלהיבים שיעבירו את המסרים המדויקים של החברה ויותאמו לקהל הצופים הרצוי היא הדרך להשאיר חותם וליצור עניין סביב החברה החדשה. אז אם אתם בעלי סטארטאפ, אתם מוזמנים להתייעץ עמנו על הסרטון המתאים ביותר בעבורכם.

היכנסו לאתר סטודיו אנקה למידע נוסף אודות הפקת סרטון תדמית , כולל הפקת סרטון אנימציה לעסק, לחברה ולסטארט אפ.

סטארטאפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד