י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"לך להתנדב במחלקת קורונה"

יועץ התקשורת ומומחית הבריאות תוקפים את נתניהו: "מסכן חיים"

יועץ התקשורת רונן צור תקף בחריפות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לאחר שפרסם סרטון בו סיפר כי שוחח עם מנכ"ל 'פייזר' אלברט בורלא, בעניין הבאת חיסונים נגד נגיף הקורונה לישראל. גם אלרעי פרייס תקפה את נתניהו ואמרה: "ההחלטה על חיסון שלישי לא תהיה כי מישהו עושה וידאו"

יועץ התקשורת ומומחית הבריאות תוקפים את נתניהו: "מסכן חיים"
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יועץ התקשורת רונן צור תקף בחריפות את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לאחר שפרסם אמש (רביעי) סרטון בו הוא סיפר כי שוחח עם מנכ"ל 'פייזר' אלברט בורלא, בעניין הבאת חיסונים נגד נגיף הקורונה לישראל.

צור צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "נתניהו מציע לתת חיסון שלישי, למרות שאין בו פתרון לוריאנט דלתא, וכך לגרום לאנשים לחשוב שהם מחוסנים ולסכן את חייהם. אז תשמע מר נתניהו: 'דבר עם בורלא, סדר לעצמך חיסון שלישי, לך להתנדב במחלקת קורונה ורצוי בלי מסכה. אתה הרי קצין אמיץ מסיירת מטכל. תן דוגמה אישית'".

גם ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, עקצה היום (חמישי) את ראש האופוזיציה נתניהו, במהלך ראיון אצל ‎קרן מרציאנו ואודי סגל בגלצ.

"ההחלטה על חיסון שלישי לא תהיה כי מישהו עושה וידאו או כי פייזר מבקשת, אלא מבוססת נתונים", אמרה אלרעי פרייס. "כל אחד יכול לדבר עם כל אחד, אנחנו לא עוסקים בתחושות או אמירות כלליות".

כזכור, אמש פרסם נתניהו סרטון, בו הוא אמר: "בימים האחרונים שוחחתי פעמיים עם ידידי מנכ"ל פייזר אלברט בורלא וגם עם מומחים רבים נוספים. הגעתי למסקנה שמדינת ישראל חייבת להזמין מיד מיליוני חיסונים וחייבת להתחיל מיד לתת את החיסון השלישי לאוכלוסייה הבוגרת מעל גיל 50".

רונן צור אלברט בורלא בנימין נתניהו שרון אלרעי פרייס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד