ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שברה את רגלה

הקשישה החרדית מעדה מהאוטובוס ותפוצה במאות אלפי שקלים

שנתיים וחצי אחרי שנפלה כשירדה מאוטובוס בדרכה לקניות בשוק מחנה יהודה, קשישה חרדית תפוצה בסכום כולל של 260,000 ש"ח בשל הנזקים שנגרמו לה 

תאונה, ארכיון
תאונה, ארכיון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

קשישה חרדית כבת 83, תושבת שכונת בית בגן בירושלים, תפוצה בלמעלה מ-200,000 שקלים, לאחר שמעדה בעת שירדה מאוטובוס ציבורי ושברה את רגלה.

הקשישה, שרה, נסעה כמידי שבוע לקניות בשוק מחנה יהודה. לפני כשנתיים וחצי, בעת שירידה ממדרגות האוטובוס בדרכה לקניות בשוק, היא נפלה ושברה את הברך. הקשישה פונתה בדחיפות לבית החולים שערי צדק ועברה שני ניתוחים מורכבים, שכן הפגיעה הייתה קשה.

לאחר האשפוז, הועברה שרה לשיקום בבית חולים שיקומי להמשך טיפול והחלמה. על פי החוק, גם אם אדם מעד בעת ירידתו מכלי הרכב, הוא זכאי לפיצוי ממבטחת הרכב. רק כאשר נכדה של התובעת סיפר לעורך דינו, עו"ד דניאל שריד, על שאירע, עדכן אותו עו"ד שריד כי מגיע לשרה פיצוי מחברת הביטוח של האוטובוס.

עו"ד דניאל שריד//צילום: סטודיו גדיאל.

שרה פעלה להגשת תביעה כנגד חברת הביטוח של האוטובוס ובמקביל הגישה תביעה לענף הסיעוד בביטוח הלאומי. לאחר דין ודברים מול חברת הביטוח, סוכם כי היא תפוצה בסך כולל של 260,000 ש"ח בגין נזקיה מהתאונה.

לדברי עו"ד דניאל שריד, מדובר בפיצוי הוגן ומכובד בניסות התיק. עו"ד שריד הוסיף ואמר כי חשוב שהציבור יהיה מודע לזכויותיו ושעל פי החוק הגדרת תאונות דרכים הינה הגדרה רחבה למספר אירועים ולאו דווקא לתאונות "הקלאסיות" שאנו מכירים.

"גם נפילה תוך כדי ירידה או עלייה לרכב, מצדיקה קבלת פיצוי מטעמה של חברת הביטוח של הרכב ועל הציבור לפעול למען זכויותיו ", הוא אומר. "גם נפילה באוטובוס עצמו, מלמדת על כך שעסקינן בתאונת דרכים ויש להתייעץ עם עו"ד מהתחום לאחר כל תאונה כזו או אחרת וזאת בכדי לוודא האם הנפגע זכאי לפיצוי".

פיצוי תביעה נפילה אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד